  • 1. Data: 2010-06-07 19:12:01
    Temat: Polski proszek do prania
    Od: "ia" <i...@g...pl>

    Który polski proszek do prania, ale tak polski jak Ludwik do mycia naczyń,
    czyli nieoszukany polecicie..
    pzdr
    ia

    PS.
    zazwyczaj używam kupiony w Niemczech Persil albo Ariel, ale przegapiłem i
    zanim pojadę i kupię to trzeba w czymś skutecznie prać

  • 2. Data: 2010-06-07 21:06:10
    Temat: Re: Polski proszek do prania
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "ia" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zazwyczaj używam kupiony w Niemczech Persil albo Ariel, ale przegapiłem i
    > zanim pojadę i kupię to trzeba w czymś skutecznie prać

    Ciężko.
    Porównując kupowane w niemczech i u nas to chyba nie ma nieoszukanych
    jakichkolwiek w Polsce oprócz Dosi itp.
    To samo tyczy sie koncentratów płynów do płukania (z napisami po niemiecku
    piekny długotrwały zapach i gęsty koncentrat, w wydaniu polskim zafarbiona
    woda) czy mydeł w płynie.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2010-06-07 21:06:20
    Od: "Pietrek" <pietrek34(at)wp.pl>

> [...]

    > zazwyczaj używam kupiony w Niemczech Persil albo Ariel, ale przegapiłem i
    > zanim pojadę i kupię to trzeba w czymś skutecznie prać

    Polskiego proszku nie znam ale idź do Lidla, tam maja dobra chemię w
    rozsądnych cenach.

    P.

  • 4. Data: 2010-06-07 21:21:14
    Od: "misiczka" <i...@g...com>

> [...]
    > zazwyczaj używam kupiony w Niemczech Persil albo Ariel, ale przegapiłem i
    > zanim pojadę i kupię to trzeba w czymś skutecznie prać

    Chemię z Niemiec kupisz na allegro.
    A Ludwik moim zdaniem to akurat kiepski płyn do mycia naczyń :)

    misiczka

  • 5. Data: 2010-06-07 22:01:01
    Od: "ia" <i...@g...pl>

    > A Ludwik moim zdaniem to akurat kiepski płyn do mycia naczyń :)
    >
    > misiczka

    ludwik schodzi przez jakieś pół roku 1l, bo zmywarka myje, a ręcznie to jak
    jakieś małe ilości..
    ale co lepszego od ludwika do spróbowania proponujesz?
    pzdr
    ia

  • 6. Data: 2010-06-08 01:18:11
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "ia" <i...@g...pl> wrote in message news:hujga1$s9s$1@inews.gazeta.pl...
    > Który polski proszek do prania, ale tak polski jak Ludwik do mycia naczyń,
    > czyli nieoszukany polecicie..

    SA8 i środki uzupełniające - w razie konieczności.

  • 7. Data: 2010-06-09 18:26:01
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    misiczka wrote:
    > Użytkownik "ia" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Chemię z Niemiec kupisz na allegro.
    > A Ludwik moim zdaniem to akurat kiepski płyn do mycia naczyń :)

    ale idealny jako środek do smarowania uszczelek przy składaniu kanalizacji
    :)