  • 1. Data: 2010-06-07 15:29:18
    Temat: drzwi do wneki z licznikami
    Od: m <f...@f...pl>

    witam,
    w przedpokoju mam wneke na liczniki, wneka ma okolo 50cm szerokosci,
    a wysokosc to 2.5m. Chcialbym zrobic do tego drzwiczki z lustrem
    na calej dlugosci. Jak od strony technicznej to zrealizowac.
    Jakies specjalne zawiasy do szkla (lustra) czy jednak lustro
    trzeba nakleic na jakas plyte (jaka?). Jak przymocowac zawiasy
    do betonwej sciany?

  • 2. Data: 2010-06-07 19:25:02
    Temat: Re: drzwi do wneki z licznikami
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    On 7 Cze, 17:29, m <f...@f...pl> wrote:
> [...]
    > Jakies specjalne zawiasy do szkla (lustra) czy jednak lustro
    > trzeba nakleic na jakas plyte (jaka?). Jak przymocowac zawiasy

    zrób szafeczkę z płyty laminowanej, z drzwiczkami z płyty i naklejonym
    lustrem, szafeczka ma mieć normalne boki, ale bez tylnej ścianki (o
    ile te liczniki i przyłącza są właśnie w tym miejscu), w środku można
    zrobić jakieś półeczki na duperele, całość o kilka mm mniejsza niż
    wnęka, mocujesz to na piankę rozprężną we wnęce

    pozdrawiam
    s_13

  • 3. Data: 2010-06-08 01:16:56
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "s_13" <s...@i...pl> wrote in message
    b.googlegroups.com...
    On 7 Cze, 17:29, m <f...@f...pl> wrote:
> [...]

    zrobić jakieś półeczki na duperele, całość o kilka mm mniejsza niż
    wnęka, mocujesz to na piankę rozprężną we wnęce

    Jeżeli jest tam gazomierz drzwi muszą mieć otwory wentylacyjne poniżej i
    powyżej gazomierza - dobrze też jest wiedzieć, czy używany gaz jest lżejszy
    czy cięższy od powietrza.

  • 4. Data: 2010-06-08 15:06:00
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    m wrote:
> [...]
    > Jakies specjalne zawiasy do szkla (lustra) czy jednak lustro
    > trzeba nakleic na jakas plyte (jaka?). Jak przymocowac zawiasy

    skoro zadajesz takie pytania :)

    to zatrudnij lepiej jakiegos fachowca.

    bez obrazy ale sam tego nie zrobisz raczej dobrze.