  • 11. Data: 2020-04-15 23:29:29
    Temat: Re: Pomóżcie ale nie mnie
    Od: collie <c...@v...pl>

    > Jakbyś tak napisał z 40tude Dialoga to pewnie bym pomógł...

    Nie kupi w Media Markt i nie zainstaluje Dialogu.
    Z tego samego powodu.

  • 12. Data: 2020-04-16 00:18:23
    Od: adam <a...@a...pl>

    > A traktują Cię na infolinii jak traktują, bo na pewno się głupio
    > wymądrzasz, tak jak to robisz na newsgrupie i uznają Cię za głupka.

    Zgadza się, trzeba być normalnym, to Cię normalnie potraktują.
    Nie wierzę, że olali temat.

    Miałem kiedyś podobny temat, załatwiłem w kilka minut i jeszcze
    podziękowanie otrzymałem, a ten rady nie daje.

  • 13. Data: 2020-04-16 00:27:18
    Od: adam <a...@a...pl>

    Nawet dal temat "Pomóżcie ale nie mnie".
    Nie Zenkowi, bo ten przecież pomocy nie potrzebuje.
    Mamy pomóc komuś.
    Dane tego kogoś są na liście przewozowym, dane nadawcy też są na liście.
    My ich nie znamy, ale mamy im pomóc.
    Uwiąd starczy, korona, alkohol?

  • 14. Data: 2020-04-16 00:32:56
    Od: adam <a...@a...pl>

    > Jak znasz telefon odbiorcy to podaj. Na paczce nie ma. Nadawcy też nie ma
    Przepuszczam wiele paczek tygodniowo. Zgadza się, telefon odbiorcy nie
    zawsze jest podany, ale nie ma paczek bez danych nadawcy, nie czaruj.
    TO JEST NA KAŻDYM LIŚCIE!

  • 15. Data: 2020-04-16 01:00:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Oczywiście chamie zbuntowany że nie potrzebuje pomocy. Jak bym wiedział że to twoja
    paczka to bym do śmietnika wypierdolil.

  • 16. Data: 2020-04-16 01:09:22
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dzieki Budzik. Opisałem sprawę i udało się wysłać. Wkurwiłem się bo ten co dostarczył
    to kawał chuja. Jak nie potrafił znaleźć właściwego adresu to na mój gust miał
    obowiązek oddać w jakiejs bazie żeby ustalili, odesłali do nadawcy itp. A on wrzucił
    do przypadkowej skrzynki na listy. Żeby jeszcze numer domu i mieszkania się zgadzał.
    A tam nic się nie zgadzało z wyjątkiem nazwy ulicy i miasta.

  • 17. Data: 2020-04-16 06:59:36
    Temat: Re: Pomóżcie ale nie mnie - błaga zenuś
    Od: Runt <r...@a...prv>

    W dniu 2020-04-15 o 21:41, collie pisze:

> [...]
    > może zwrócić taką przesyłkę nadawcy. Dzwoni się na infolinię i zamawia
    > kuriera, albo wchodzi na stronę firmy przewozowej i tam zamawia kuriera,
    > by przyjechał po przesyłkę. Podaje się nr przesyłki z nalepki.
    > A traktują Cię na infolinii jak traktują, bo na pewno się głupio
    > wymądrzasz, tak jak to robisz na newsgrupie i uznają Cię za głupka.
    > Poza tym można po prostu wziąć przesyłkę pod pachę i pojechać do
    > najbliższego punkt nadawczego DHL i tam dokonać zwrotu, ale nie wiem,
    > czy w czasach zarazy te fizyczne punkty są czynne.

    zenuś w podobnym stylu produkuje się na pl.soc.polityka.

    to genetyczny idiota z wybujałym ego ;-)))

    --
    Runt

    All's well that ends well!

  • 18. Data: 2020-04-16 07:00:13
    Temat: Re: Pomóżcie mnie - zenus błaga
    Od: Runt <r...@a...prv>

    W dniu 2020-04-16 o 01:00, cwel Zenek Kapelinder pisze:
    > Oczywiście chamie zbuntowany że nie potrzebuje pomocy. Jak bym wiedział że to twoja
    paczka to bym do śmietnika wypierdolil.

    brawo zenusiu! to, że jesteś idiotą wie już każdy!

    zenusiu, co było w paczce? ;-))))

    zenusiu, nie wiedziałem, że w okradaniu kontenerów PCK taka u was
    konkurencja! Wróciłeś z obchodu (o 01:00 - cóż za punktualność!!)
    czy dopiero wystartujesz? nie leń sie zenusiu!
    konkurencja nie śpi! ;-))))

    --
    Runt

    All's well that ends well!

  • 19. Data: 2020-04-16 07:40:45
    Od: e...@g...com

    Odbiorca z twojej ulicy i miasta? To trzeba było perpedes się przelecieć po
    sąsiadach. Moze jakies nowe przyjaźnie byś nawiązał.

  • 20. Data: 2020-04-16 10:37:43
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 15.04.2020 o 18:59, Budzik pisze:

    > A paczke wrzuciłbym do piwnicy.
    > Jak za pol roku sie nie zgłosza to twoja.

    Świergolisz (eufemizm) jak Zenek po wizycie na Limance.
    Paczka nigdy nie będzie Twoja - bo wiadomo czyja jest,
    choćby pośrednio - tylko kryminalnie przywłaszczona.
    Nawet gdyby potraktować ją jako rzecz znalezioną, to
    kodeks cywilny opisuje dokładnie postępowanie z rzeczami
    znalezionymi.