  • 1. Data: 2016-07-01 21:53:23
    Temat: Pompa c.o. 180mm o dużej mocy i tania :D
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Rozglądam się za pompą na standardwoy rozstaw 180mm która posiada
    mozliwie jak najwieksza wysokość podnoszenia / moc. Powinna też być
    tania bo nie będzie oszczędzana i pewnie padnie po dwóch sezonach (woda
    basenowa).

    Na razie znalazłem [1] za około 200zł 8m/180W (90l/min). Oczywiście
    trafiłem tez na takie >10m ale w granicach 1kzł. Nie o takie chodzi bo
    ekonimicznie nieopłacalne.

    Pytanie: czy w cenie powiedzmy do 300zł znajde cos lepszego niż 8m, 90l/min?

    [1]
    http://allegro.pl/pompa-obiegowa-25-80-180-do-c-o-1-
    polska-ibo-w2-i5772241711.html

  • 2. Data: 2016-07-01 21:58:52
    Temat: Re: Pompa c.o. 180mm o dużej mocy i tania :D
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu piątek, 1 lipca 2016 21:53:56 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały napisał:
> [...]
    > ekonimicznie nieopłacalne.
    >
    > Pytanie: czy w cenie powiedzmy do 300zł znajde cos lepszego niż 8m, 90l/min?

    A jakby zastosować dwie podłączone szeregowo (wysokość podnoszenia x2) albo
    równolegle (wydajność x2) ?

    --
    bajcik

  • 3. Data: 2016-07-01 22:50:44
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-07-01 21:58, Krzysztof Garus wrote:
    > A jakby zastosować dwie podłączone szeregowo

    To trzeba by przerabiać instalacje. Dlatego pytam najpierw o pojedynczą.