  • 11. Data: 2012-05-04 16:08:18
    Temat: Re: Popekane tynki cem-wap.
    Od: Ariusz <a...@g...pl>

    W dniu 2012-05-02 16:03, ATZ Rzeszow pisze:
> [...]
    > grube pekniecia spowodowane np. osiadaniem budynku, ale cos jak
    > 'pajeczyna',
    > siateczka drobnych pekniec, wystepuje w wielu miejsach. Powod jest taki, ze
    > ekipa tynkarska byla .ujowa :(.
    >
    > Po zagrunowaniu scian roztworem emulsja-woda, pekniecia dalej widac.
    > Jest cos
    > takiego jak np. elastyczna szpachlowka? Jak potraktowac grubsze
    > pekniecia - tego
    > tez troszke jest? Jakie farby na tynki cw, ktore to tynki nie sa
    > najwyzszych
    > lotow? Szpachlowania calosci scian nie chce.

    A mi się zdaje, że za dużo wapna do mieszanki tynku dali. Samo
    wysychanie również może mieć znaczenie. Jednak pajączki często pojawiają
    się właśnie po złej proporcji wapna do cementu.

    Ariusz

  • 12. Data: 2012-05-04 22:08:18
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "quent" <x...@x...com> wrote:

    > Jak malowałeś tynki CW?

    Wałkiem na długiej lancy :)
    > Robiłeś gładzie przed malowaniem?

    W większości nie. Tynki były zacierane styropianem a następnie gąbkowane (nie
    filcowane). Po malowaniu widać strukturę, drobiny piasku, ale nie widać śladów
    po zacieraniu.

    --
    Bartek