  • 1. Data: 2012-05-02 01:43:43
    Temat: Życie na wsi jest życiem blizej człowieka...
    Od: wolim <n...@p...tu>

    Wczoraj (w poniedziałek między wszystkimi tymi "tfu" świętami) spytali
    mnię w firmie, czy jestem w stanie "sprowadzić", "kupić" stojaki wbijane
    do ziemi, na których się worki na śmieci zawiesza. Chodzi o to, że
    mieliśmy w pewnym parku piękne żeliwne, odlewane kubły, ale były zbyt
    piękne i zauroczyły kogoś pierwszej nocy po zamontowaniu. Teraz mamy
    piękne dziury po kubłach... a majówka idzie, z godziny na godzinę, coraz
    więcej tłumu napiera... Przyznam się - chodzi o stawy w Szczodrem pod
    Wrocławiem. Awaryjnie, jako ze pokradli nam kubly z placu, postawiliśmy
    jeden duży kubeł 1100 ml. Jak jest ktoś mądrzejszy i mu zależy na
    pozostawieniu czystości, to jest git, bo zwyczajnie weżmie swoje śmieci
    i targnie nimi do jedynego kosza na placu. Zdajmy sobie jednak problem
    ze śmieciami powstającymi "bliżej plażujących' To są takie śmieci,
    których nie chce się nosić do dużego kontenerta, więc pozostaje albo
    wywiezienie śmieni samochodzem dom niasta, albo zwyczajne rozejrzenie
    sie po placu i odszukaniu dodatkowych stojaków, jakie Gmina postawiła
    przy okazji nadchodzacej majówki.

    Dodadatkowe kubły sa, w zamyśle, sprzętane codziennie rano i wieczoraem,
    aby Park Szczlodre codziennie wgygkladał schludnie...

    Niestetym, z wanalami ciężko jest waoczyc, co miejmy nadzieje skończy
    się w najbliższym czasie...

  • 2. Data: 2012-05-02 03:55:07
    Temat: Re: Życie na wsi jest życiem blizej człowieka...
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2012-05-02 01:43, wolim pisze:
> [...]
    > aby Park Szczlodre codziennie wgygkladał schludnie...
    >
    > Niestetym, z wanalami ciężko jest waoczyc, co miejmy nadzieje skończy

    Ale o co mi chodzilo z tym postem... nie wiem... :)

  • 3. Data: 2012-05-02 06:49:27
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    wolim wrote:
    > rano i

    > Ale o co mi chodzilo z tym postem... nie wiem... :)

    piłeś nie pisz piszesz nie pij :)

  • 4. Data: 2012-05-02 07:19:14
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 02.05.2012 03:55, wolim pisze:

    > Ale o co mi chodzilo z tym postem... nie wiem... :)

    Ty weź lepiej zobacz czy jakiś SMSów wychodzących nie masz równie
    ciekawych...

    sezon grilowy w pełni rozpoczęty..:)

  • 5. Data: 2012-05-02 09:09:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.05.2012 06:49, Marek Dyjor pisze:

    > piłeś nie pisz piszesz nie pij :)

    Fakt ;)

    Ale tak a'propos początku wątku - w naszym parku w Młochowie
    zainstalowali monitoring. Póki co pozostaje niezdewastowany (odpukać).
    Raz tylko jakiś idiota ukradł kamerę bo myślał, że nagrywa się w środku ;)

  • 6. Data: 2012-05-02 10:12:07
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "wolim" <n...@p...tu> napisał w wiadomości

    > Ale o co mi chodzilo z tym postem... nie wiem... :)

    Wlasnie chcialem zapytac, jak widac nie mialem ku temu podstaw.

  • 7. Data: 2012-05-02 11:10:50
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    > piłeś nie pisz piszesz nie pij :)
    Raczej winno byc " piłeś nie pisz ,piszesz to daj sobie spokoj i sie napij
    :) "