  • 1. Data: 2009-12-09 11:26:19
    Temat: Potrzebuję kwity na spółdzielnię.
    Od: trud <t...@o...eu>

    Potrzebuję kwity na spółdzielnię. Wymienili drzwi na klatce schodowej.
    Światło przejścia tych drzwi jest 75cm! Powinno być minimum 90cm a
    dodatkowo, jako że są to drzwi odcinające sporą część budynku od klatki
    schodowej, powinny mieć również określoną odporność ogniową. Dzwoniłem do
    spółdzielni, ale oni nie widzą problemu. Miałem stare drewniane drzwi a
    teraz mam ładne nowe metalowe. No przypierdalam się normalnie.

    Są na to jakieś paragrafy i pewnie w prawie budowlanym tylko nie mam do
    tego dostępu. Czy może od razu donos do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru
    Budowlanego?

    --
    pozdrawiam
    trud

  • 2. Data: 2009-12-09 11:50:50
    Temat: Re: Potrzebuję kwity na spółdzielnię.
    Od: trud <t...@o...eu>

    Dnia Wed, 9 Dec 2009 12:26:19 +0100, trud napisał(a):

    > Są na to jakieś paragrafy i pewnie w prawie budowlanym tylko nie mam do
    > tego dostępu. Czy może od razu donos do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru
    > Budowlanego?

    No tak. Google moim przyjacielem.

    Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie
    warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie
    (Dz. U., nr 75, poz. 609) paragraf 62.1
    http://www.budnet.pl/pliki/D20020690.pdf

    --
    pozdrawiam