    From: Sierp <s...@n...netgrr>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Pralka w garderobie
    Date: Wed, 01 Sep 2010 23:47:39 +0200

    Witam,

    zastanawiam się, jakim problemem może być pralka w garderobie.
    Generalnie pomieszczenie będzie powiększonym WC, nie chcę mieć w
    łazience pralki, stąd taki pomysł.
    Garderoba ok 4m2, wyciąg grawitacyjny, możliwość ew. zamontowania
    wiatraka elektrycznego wyciągającego powietrze.

    Czy pralka w takiej garderobie, gdzie będą dodatkowo ciuchy będzie
    problemem? Głównie chodzi mi o ewentualną wilgoć, zastanawiam się, czy
    będzie czy nie...

    Czy ktoś ma takie rozwiązanie u siebie i może wskazać jego wady?

    Sierp