  • 11. Data: 2018-07-27 20:07:48
    Temat: Re: Problem z folią na oknach - duży problem
    Od: pilocik <p...@t...pl>

    W dniu 27.07.2018 o 12:16, Adam J pisze:

    > Suszarka za mało rozgrzewa, spróbowałbym opalarką (zgrzewarką) pistoletową,
    > powinna sobie poradzić z klejem, oczywiście żeby nie przedobrzyć w drugą
    > strone :) a poźniej przetrzeć acetonem.
    >
    > pozdrawiam

    trzeba ostro pogrzać, zwłaszcza po gumowych uszczelkach :D

    moimm zdaniem tylko usuwanie mechaniczne wchodzi w grę
    parę lat temu znajomy się ze mnie śmiał, że zaraz po wstawieniu okien
    usunąłem z nich folię, on ją trzymał na oknach jakiś rok po montażu - bo
    zapiezpiecza, bo tynkowanie, bo ocieplanie itp.
    po roku czasu przyznał mi rację, jak stracił parę dni na jej skrobanie

    o ile pamiętam, to używał ostrzy ze skalpeli tapicerskich, tych
    odłamywalnych

  • 12. Data: 2018-07-27 21:17:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Napisalem.

  • 13. Data: 2018-07-31 23:33:30
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Hej,
    Na bramie garazowej nie sciagnalem folii i pozniej ja przez 3 lata po
    kawalku paznokciami skrobalem. Niczym innym sie nie dalo bez uszkodzen.
    Masakra!
    Piotr

  • 14. Data: 2018-08-17 13:24:43
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 27.07.2018 o 11:46, Roman Tyczka pisze:
    > Witam,
    >
    > Jest dom, są w nim aluminiowe okna, wstawione już z 6-7 lat temu, potem był
    > przestój z budową z różnych przyczyn. Teraz jest końcówka i okazało się, że
    > nie da się z okien usunąć folii ochronnej. Wygląda jakby się zwulkanizowała
    > z aluminium. Były próby benzyną, denaturatem, suszarką do włosów, innymi
    > środkami chemicznymi - prawie nic to nie daje.
    > Czy jest na to sposób jakiś? Bo skrobanie milimetr po milimetrze to z
    > tydzień non stop na dwa etaty.
    >
    > ps. dom jest znajomego, spytał mnie o pomysł, więc ja pytam tutaj

    Podłączę się. Temat praktycznie ten sam tylko rozchodzi się o plastikowe
    okna. Poprzedni właściciel po zainstalowaniu okien nie ściągnął z nich
    folii zabezpieczających.
    Jakieś pomysły na to?

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 15. Data: 2018-08-17 17:03:53
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Sprobuj podgrzewac suszarka do wlosow. Jak nie pomoze to mozesz zaczac sie
    przyzwyczajac do wygladu.

  • 16. Data: 2018-08-17 17:27:04
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 17.08.2018 o 13:24, Kżyho pisze:
    > Jakieś pomysły na to?

    Dużo cierpliwości.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 17. Data: 2018-08-20 11:28:10
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    > Sprobuj podgrzewac suszarka do wlosow. Jak nie pomoze to mozesz zaczac sie
    przyzwyczajac do wygladu.

    Do tego już się "przyzwyczaiłem". Ale kolega zakładając wątek mnie
    natchnął, żeby jeszcze tu zapytać ;)

    Pzdr

    --
    /__/_* /