  • 1. Data: 2018-07-27 09:21:41
    Temat: Czym usunąć resztki zaprawy ze ściany z cegły klinkierowej?
    Od: Bartosz Radwan <b...@s...info>

    Cześć,

    po wymurowaniu ściany z cegły klinkierowej zostało sporo resztek zaprawy
    na cegle.

    Znacie jakieś środki lepsze niż "Szop", które pozwolą usunąć te resztki?

    Ewentualnie jakieś inne sposoby niż chemiczne?

    Bartek

  • 2. Data: 2018-07-28 10:21:45
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 27.07.2018 o 09:21, Bartosz Radwan pisze:
    > Cześć,
    >
    > po wymurowaniu ściany z cegły klinkierowej zostało sporo resztek zaprawy
    > na cegle.
    >
    > Znacie jakieś środki lepsze niż "Szop", które pozwolą usunąć te resztki?
    Czas pracuje na Twoją niekorzyść.
    Ja zmywałem Szopem na drugi dzień i schodziło fajnie. Im dłużej
    poczekasz, tym trudniej będzie. Co do innych sposobów, to nie poradzę,
    bo nie stosowałem.
    Jacek

  • 3. Data: 2018-07-28 21:53:27
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > poczekasz, tym trudniej będzie. Co do innych sposobów, to nie poradzę,
    > bo nie stosowałem.

    Myjka ciśnieniowa?

  • 4. Data: 2018-07-30 15:37:02
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2018-07-27 o 09:21, Bartosz Radwan pisze:
> [...]
    >
    > Znacie jakieś środki lepsze niż "Szop", które pozwolą usunąć te resztki?
    >
    > Ewentualnie jakieś inne sposoby niż chemiczne?

    Derast
    https://tenzi.sklep.pl/derast-silny-odkamieniacz-prz
    emyslowy-p-204.html

    Najpierw spróbuj na jakiejś niewidocznej powierzchni czy efekt będzie
    zadowalający i czy nie odbarwi klinkieru (nie powinno).
    Zaopatrz się w rękawice kwasoodporne, okulary, nie wdychaj tego co
    zacznie się wydzielać, miej dużo wody do spłukiwania. Środki ostrożności
    na maxa, to cholerstwo to nie ocet, że polejesz przypadkiem po ręce i
    zdążysz opłukać.

    --
    viktorius