  • 11. Data: 2016-10-29 22:36:03
    Temat: Re: Problemy z pralką
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 29.10.2016 o 20:26, Tomasz pisze:

    > Z tymi workami to może i dobry pomysł ale wymyślono to dla pralek o
    > wadliwej konstrukcji.

    Te worki w innym celu wymyślono - do zabezpieczania w praniu delikatnych
    tkanin, np. żeby się nie zahaczyły. Na rozmieszczenie prania w pralce na
    pewno nie pomogą.

    Ewa

  • 12. Data: 2016-10-31 15:32:09
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 29 Oct 2016 22:36:03 +0200, FEniks napisał(a):

    > Na rozmieszczenie prania w pralce na
    > pewno nie pomogą.

    Otóż bardzo.

  • 13. Data: 2016-11-01 14:52:04
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał

    > Otóż bardzo.

    Dziękuję za uświadomienie mnie o istnieniu worków do prania i intuicyjnie
    czuję że przy tym Samsungu na pewno by mi pomogły.
    Na szczęście piorę z powrotem w mojej starej pralce gdzie nigdy nawet nie
    pomyślałem o workach.
    Worki takie na pewno kupię na wypadek awarii, kiedy to będę musiał prać
    Samsungiem.
    --
    Tomasz

  • 14. Data: 2016-11-01 20:18:32
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 1 Nov 2016 14:52:04 +0100, Tomasz napisał(a):

> [...]
    > pomyślałem o workach.
    > Worki takie na pewno kupię na wypadek awarii, kiedy to będę musiał prać

    A ja pomyślę nad kupnem pralki ładowanej od góry, kiedy będę musiała kupić
    nową - tyle że tani Samsung za 1100 zł, kupiony po drogich pralkach, które
    były do luftu, jakoś uparcie dobrze pierze i nie chce się zepsuć :-)

  • 15. Data: 2016-11-01 23:00:06
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

> [...]
    > nową - tyle że tani Samsung za 1100 zł, kupiony po drogich pralkach, które
    > były do luftu, jakoś uparcie dobrze pierze i nie chce się zepsuć :-)

    Prawdopodobnie z workami mój samsung tez by dobrze prał.
    Prał to on i bez worków dobrze, schody zaczynały sie przy wirowaniu.

  • 16. Data: 2016-11-01 23:05:50
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 1 Nov 2016 23:00:06 +0100, Tomasz napisał(a):

    > Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał

    > Prawdopodobnie z workami mój samsung tez by dobrze prał.
    > Prał to on i bez worków dobrze, schody zaczynały sie przy wirowaniu.

    Mój też bez worków dobrze pierze, ale także dobrze wiruje - jednak worki
    zdecydowanie poprawiły rozmieszczenie prania, choć stosuję je głownie ze
    względu na wielką ulgę w postaci prania w automacie (zamiast ręcznie)
    delikatnych ubrań, jak już pisałam. Obecnie praktycznie niczego już ręcznie
    nie piorę, a kiedyś owszem, sporo.