  • 1. Data: 2013-07-15 09:13:52
    Temat: Projekt "nowego" Prawa budowlanego
    Od: szary <s...@n...pl>

    Jak było to sorki, ostatnio nie zaglądałem na grupę.

    Jakoś nie widziałem by ktos zwracał uwagę ( bo i po co, nie ).
    Pewna księgowa (przy wizycie u niej) entuzjastycznie oznajmiła mi że juz nie
    trzeba pozwolenia(!). A dawno mówiłem jej by przestała czytać Onet (ma
    stronę startowa w IE).

    art: http://prawo.rp.pl/artykul/1024762.html
    (Zna ktos bardziej analityczne opracowanie zmian [link], ale nie samą
    ustawę).

    i takie kwiatki dla pozytecznych idiotów:
    "... będzie miał 14 dni na ocenę formalną wniosku o udzielenie pozwolenia na
    budowę i ewentualne skierowanie pisma o uzupełnienie braków formalnych. "

    To co? Po staremu? Więcej papierów, więcej niepewności czy .. widzicie jakiś
    +? - bo że nie trzeba dostarczyc zaświadczenia nie znaczy że nie trzeba
    będzie mieć. Chyba tylko skrócenie terminów mi się wydaje ..o ile teraz nie
    będzie ping-ponga pocztowego z pismami.