  • 1. Data: 2013-07-15 09:21:08
    Temat: Płytki tarasowe i impregnacja
    Od: Einstein <e...@o...pl>

    Witam
    Mam położone na tarasie płytki tarasowe forum romanum produkcji firmy
    Libet. Pasowało by to pociągnąć impregnatem. Ale na miejscu, gdzie
    kupowałem płytę mieli coś ala impregnat lecz na butelce był napis, że do
    elementów betonowych, kostki itp. i nie było słowa o płytach tatasowych.
    Kobieta stwierdziła, że powinno być ok ale ja jakoś nie mam do końca
    przekonania. Butelka 1l cena 40 zł.
    Co zatem kupić aby spełniło swoją rolę?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-07-15 17:12:57
    Temat: Re: Płytki tarasowe i impregnacja
    Od: adam <a...@w...pl>

    W dniu 2013-07-15 09:21, Einstein pisze:
> [...]
    > elementów betonowych, kostki itp. i nie było słowa o płytach tatasowych.
    > Kobieta stwierdziła, że powinno być ok ale ja jakoś nie mam do końca

    Libet ma swój impregnat, kup - nie będziesz miał rozterek.

  • 3. Data: 2013-07-16 06:41:41
    Od: Einstein <e...@o...pl>

    W dniu 2013-07-15 17:12, adam pisze:

    > Libet ma swój impregnat, kup - nie będziesz miał rozterek.

    Dzięki za informację.