  • 31. Data: 2020-05-29 13:55:34
    Temat: Re: Przewód "zwykły" a głosnikowy
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-05-29 o 12:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik yabba ...@...pl ...

    > CZy przy samochodowym pradzie stałym 12V ma to znaczenie czy tylko przy
    > zwykłym 230V?

    na ten przykład karta katalogowa:

    https://www.technokabel.com.pl/images/KatalogKabli20
    17/Karty_Katalogowe/K187P1507.pdf

    --
    Irokez

  • 32. Data: 2020-05-29 17:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kadar o...@g...com ...

    > To już rozumiem że takie kable muszą być droższe ale dlaczego
    > pomiędzy tymi kablami są tak duże różnice? Tego jeszcze nie
    > ogarniam.

    Wszystkie które sa drozsze niz 2zł za metr to marketing.
    Hitem sa kable kierunkowe - musisz załozyc w dobra strone zeby prad
    odpowiednio swobodnie przepływał :))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."

  • 33. Data: 2020-05-29 20:00:56
    Od: Krzysztof Gajdemski <s...@d...org.pl>

    Jest 29 May 2020 15:59:51 GMT, Budzik pisze:
    > Użytkownik Kadar o...@g...com ...
    > Wszystkie które sa drozsze niz 2zł za metr to marketing.
    > Hitem sa kable kierunkowe - musisz załozyc w dobra strone zeby prad
    > odpowiednio swobodnie przepływał :))))

    To może było dobre kiedyś. W tym sezonie modne są kable
    bifilarno-helikalne:
    https://allegro.pl/oferta/supra-sword-2-x-3-0-przewo
    d-glosnikowy-2x4m-7797192151

    k.

  • 34. Data: 2020-05-29 20:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Krzysztof Gajdemski s...@d...org.pl ...

    > To może było dobre kiedyś. W tym sezonie modne są kable
    > bifilarno-helikalne:
    > https://allegro.pl/oferta/supra-sword-2-x-3-0-przewo
    d-glosnikowy-2x
    > 4m-7797192151

    O ja...
    trzebaby włascicielowi zrobić slepy test.
    Jak nie rozpozna to... i tu juz pozostawiam dobranie odpowiedniej kary
    kazdemu według poczucia uczciwości.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,

  • 35. Data: 2020-05-29 21:20:12
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Wszystkie które sa drozsze niz 2zł za metr to marketing.
    > Hitem sa kable kierunkowe - musisz załozyc w dobra strone zeby prad
    > odpowiednio swobodnie przepływał :))))

    A co jak podłączysz odwrotnie? Może elektrownia będzie dopłacać?
    K.

  • 36. Data: 2020-05-29 21:21:52
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Taki kabel za 6 tys. to chyba sam gra.
    K.

  • 37. Data: 2020-05-29 21:31:54
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Kadar przypuszcza, że:

    > Taki kabel za 6 tys. to chyba sam gra.

    A taki?

    https://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en-foto/kabels
    /m1540118646-siltech-emperor-double-crown-speaker-ca
    bles.html

    Jarek

    --
    -- Kto tak pięknie gra? Kto tak pięknie gra?
    -- To ja. To ja!

  • 38. Data: 2020-05-29 22:11:46
    Od: Krzysztof Gajdemski <s...@d...org.pl>

    Jest Fri, 29 May 2020 21:31:54 +0200, Jarosław Sokołowski pisze:
    > Kadar przypuszcza, że:
    > A taki?
    > https://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en-foto/kabels
    /m1540118646-siltech-emperor-double-crown-speaker-ca
    bles.html

    ^^^^^^
    Ten gra w duecie.

    k.

  • 39. Data: 2020-05-29 22:31:28
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > A taki?
    > https://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en-foto/kabels
    /m1540118646-siltech-emperor-double-crown-speaker-ca
    bles.html

    Ja mówiłem tylko o graniu a ty od razu z tańcem i to pewnie jeszcze brzucha.
    K.

  • 40. Data: 2020-05-29 23:42:32
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 29.05.2020 10:39, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Jest różnica między linką a licą. Lica ma przewody izolowane (emaliowane),
    > linka nie. W lince naskórki się nie sumują.

    Idealnie to puścić rurką z cienkiej folii ze złota :-)