    From: "arek" <n...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Pytanie do... geodetów???
    Date: Mon, 7 Dec 2009 00:14:19 +0100

    Witam

    Mam plan działki z zaznaczonymi jakimiś liniami: rurami/kanałami (informacja
    od autochtonów: była (albo były) tam kładziona rura o dużym przekroju, nie
    wiadomo dokładnie jak głęboko położone, nie wiadomo z czego, ktoś tam bąkał
    tez o jakimś kablu - ale linia energetyczna jest w okolicy napowietrzna).
    Mam narysowane cztery linie wychodzące z nieczynnej od kiku(nastu) lat
    przepompowni zasilającej wodą miasto. Opisy na planie: wA 350, wB 500 niecz,
    wB 500 niecz, kal niecz. Leżą obok siebie i zajmują najlepsze 12 metrów
    działki (15-27m licząc od drogi). Bliżej nie ma szans postawić budynku
    (spadek terenu na pierwszym 1-1,5m prawie metr od poziomu drogi a im dalej
    tym niżej), dalej mocno niewygodnie (z jednej strony ślepa ściana budynku
    gospodarczego w granicy, z drugiej stodoła blisko granicy).
    Czy do rozszyfrowania tych skrótów muszę się pofatygować do wodociągów? Może
    ktoś przypadkiem wie co oznaczają?

    Arek