  • Data: 2011-11-01 11:08:40
    Temat: Re: 15 cm styropianu wystarczy?
    Od: "zapinio" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Niestety.
    To są skutki produkcji absolwentów w Wyższych Szkołach Gotowania na Gazie.
    Jest takie powiedzonko...
    Jak sobie pomyślę jakim jestem inżynierem to boję się iść do lekarza...

    20 cm styropianu jest lepsze niż 10 cm.
    40 cm lepsze od 20 cm, a 80 cm jest lepsze od 40 cm.

    Bez wątpienia.

    Najlepszym źródłem ciepła jest pompa ciepła, bo jest szalenie ekologiczna.
    Do tego rekuperator, solary i już pełnia i orgazm.
    Jeszcze tylko inteligentny dom...lodówka z podpowiadaniem i internetem i
    pełnia scęścia rodzinnego zagwarantowana.
    Do tego 50" plazma (czy LCD...to wszak temat na kolejną "inteligentną"
    dyskusję) i można oglądać odcinek "Jak oni tańczą" czy "Jak oni kopulują"