  • 111. Data: 2016-05-16 20:14:26
    Temat: Re: 200 tysiecy kodowcow
    Od: masti <g...@t...hell>

    Kris wrote:

    > Nawet wybiórczej wyszło 45-65 tyś.

    to już jest wiarygodna?

    PS: ile wyszło na marszach poparcia rządu liczonych tą samą metodą?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 112. Data: 2016-05-16 20:16:31
    Temat: Re: OT 200 tysiecy kodowcow
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > Prawnicy nie moga sie dogadac kto ma racje to ja mam sie nad tym
    > zastanawiac? Grunt, ze Kijowski wie nie?

    prawnicy jak najbardziej mogą się dogadać i jednoznacznie wskazują na
    łamanie prawa

    > No nic. Swego rodzaju sztandarem Schetyny i Petru staje sie Kijowski.
    > Super towarzystwo nie prawdaz?

    mał mnie interesują twoje wyobrażenia.

    > W kopalni?

    a co zrobił dobrego?
    Wskażesz jakiekolwiek propaństwowe działania?
    np. poprawę prawa? albo zmniejszenie wydatków budżetu? Albo poprawę
    wizerunku na arenie międzynarodowej? albo coś innego?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 113. Data: 2016-05-16 21:03:09
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W PRL nakrecili komedie. Tytul zapomnialem ale pewnego dialogu nie zapomnialem. Jest
    on ponadczasowy i ponad ustrojowy. Jeden mowi ze chca z zona pojechac na wczasy do
    Bulgari. I ze oszczedzaja na ten wyjazd. A drugi ze zamiast oszczedzac niech pomysla
    jak zarobic. Za sld obnizyli podatki od alkoholu i wplywy do budzetu z tytulu
    podatkow od alkoholu wzrosly. Niedawno nowi ograniczyli place jakis tam dupkow w
    spolkach. Zysku w budzecie z tego tyle co nic ale sie sprawiedliwiej zrobilo.
    Spolczenstwo nie tylko na kase patrzy. Zrobili program 500 na dziecko. Na rynek
    trafia ohromna jak na Polske ilosc pieniedzy. Uwazam ze jest duze prawdopodobienstwo
    na likwidacje sporej czesci zatorow platniczych. Tylko trzeba poczekac. Moze pol roku
    moze rok. Nowy rzad najwczesniej bedzie mozna ocenic za poltora roku. Panstwo to nie
    magiel w ktorym przerob wsadu trwa piec minut. Nie jestem w fan klubie pisu. Ale chce
    zeby im sie udalo zrealizowac co zalozyli. Moj stosunek do prezesa nie ma zadnego
    znaczenia. A sa takie glupie chuje co jak skorpion z bajki co na zabie chcial
    przeplynac staw zrobili by wszystko zeby zniszczyc jedna osobe uwalajac przy okazji
    siebie i innych.

  • 114. Data: 2016-05-16 21:55:08
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 maja 2016 21:03:10 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:

    > Spolczenstwo nie tylko na kase patrzy. Zrobili program 500 na dziecko. Na rynek
    > trafia ohromna jak na Polske ilosc pieniedzy. Uwazam ze jest duze
    > prawdopodobienstwo na likwidacje sporej czesci zatorow platniczych.

    To jest myslenie bardzo mocno zyczeniowe, niestety nierealne. Dotacje w
    zaden sposob nie rozwiazuja problemow. Te 500 musialo wczesniej komus
    zostac zabrane (+ prowizja dla tych co zabieraja i dla tych co dalej to
    przekazuja komus innemu). Taka prowizja to powiedzmy 200 pln, wiec na rynku
    zamiast byc +500 pln wiecej pieniedzy (per kazdy maly czlowiek) to bedzie
    o 200 pln mniej. Bo te 200 pln nie trafi na rynek tylko na latanie dziury
    budzetowej. Dziura jest coraz wieksza i kasa ktora do niej wpada to kasa,
    ktorej na rynku nie zobaczysz.

    Gdyby dotacje rozwiazywaly problem gospodarczy to rzad wprowadzilby
    "kazdemu co miesiac po 5000 pln". Czy to by wplynelo pozytywnie na
    gospodarke? :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 115. Data: 2016-05-16 22:25:25
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Kris wrote:

    >to już jest wiarygodna?

    przeciez nie wyszlo

  • 116. Data: 2016-05-16 22:29:09
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 16 maja 2016 20:18:02 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > to już jest wiarygodna?

    nie jest, ale to nie znaczy ze czasem nie poda prawdy

    > PS: ile wyszło na marszach poparcia rządu liczonych tą samą metodą?

    i to jest dobra uwaga - wychodzi na to ze w miare przywoite liczenie jest zgodne z
    wynikami podawanymi przez policję.
    I przez to trzeba czytac artykuły o marszach np
    http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/50
    8041,policja-o-liczebnosci-manifestacji-pis-w-warsza
    wie.html

    b.

  • 117. Data: 2016-05-16 22:31:58
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > nie jest, ale to nie znaczy ze czasem nie poda prawdy

    buahahaha. Wtedy kiedy jest to wygodne oceniającemu.
    "Sąd sądem a sprawiedliwość być musi ... po naszej stronie"

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 118. Data: 2016-05-16 22:39:42
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Rzad zrobil bardzo ciekawe posuniecie. Dal 250 o mocy nabywczej 500. Nie podejrzewam
    ze koszt obslugi to 200. Jakis jest ale nie tak wysoki. Koszty nie moga byc wysokie
    bo lancuch pokarmowy jest krotki. Moze troche nadgodzin dla urzednikow tym sie
    zajmujacym. O przyjmowaniu do pracy do urzedow tysiecy ludzi w zwiazku z programem
    500 nie slyszalem a pracuje w instytucji samorzadowej. To nie jakies dotacje do
    solarow czy oze ze mozna przekrecic kase. Jest deflacja. Niewielka ale jest. Deflacja
    jest spowodowana mala iloscia kasy na rynku. Z mojego punktu widzenia deflacja jest
    super. Ale w skali panstwa jest do dupy bo wywoluje recesje. Na dodatek nie jestesmy
    jedyni w Europie i przez deflacje oddalamy sie od panstw w ktorych jest higieniczna
    stymulujaca inflacja. W takiej sytuacji chwilowe powiekszenie dziury budzetowej jest
    wskazane pod warunkiem ze kasa trafi na rynek wewnetrzny. Dziura budzetowa we
    wspolczesnym swiecie nie jest problemem. Jak USA stanelo pod sciana bo zabraklo im
    kasy dla nauczycieli i policjantow to powiekszono w nim wielkosc dziury budzetowej. I
    jakos USA z tego powodu nie zbankrutowalo. Niemcy pija szampana bo pierwszy raz od
    ilus dziesiatek lat zrownowazyli budzet. Dlug wewnetrzny maja na ludzia kilka razy
    wiekszy niz my. I jakos sie tym nie przejmuja. Zrownowazenie niemieckiego budzetu to
    nie zlikwidowanie zadluzenia Niemiec. Mamy jedne z wiekszych w swiecie rezerwy
    walutowe. W Europie tylko Rosja i Szwajcaria maja wieksze. Spokojne mozemy z nich
    skorzystac bez zadnej szkody. My jestesmy biedni bo ktos za granica tak chce a nie ze
    jestesmy biedni i nic nie mamy.

  • 119. Data: 2016-05-16 22:40:12
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 16 maja 2016 20:20:07 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > prawnicy jak najbardziej mogą się dogadać i jednoznacznie wskazują na
    > łamanie prawa

    jedni wskazują, a inni nie wskazują. Jelsli rzeplinski placi 15 sedziom to znaczy ze
    nie mozna zaprzysiąc kolejnych 3. A jesli orzeka bez 3 to robi to bezprawnie. I tak
    dalej...
    Problem jest polityczny. Pis ubił trybunał bo odzyskuje władze dla narodu, a trybunał
    jest obsadzony przez poprzedni uklad i miał władzę sparaliżować nową władze tak by
    szybko władze odzyskac.

    Pis sie nie moze oczywiscie przyznac ze celowo ubił trybunał :) Dlatego pis nie
    odpusci do grudnia gdy rzeplinski odejdzie, a opozycja nie odpusci bo własciwie to
    jedyny powód do protestów.

    b.

  • 120. Data: 2016-05-16 22:44:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > jedni wskazują, a inni nie wskazują.

    wskazują poza paroma, ale oczywiście sędziowie TK, Naczelna rada
    adwokacka i uczelnie prawnicze się nie znają.
    PS: Konstrytucja Rzeczypospolitej
    Art. 190. 1. Orzeczenia Trybunału Konstytucyjnego mają moc powszechnie
    obowiązującą i są ostateczne.

    > Jelsli rzeplinski placi 15 sedziom to znaczy ze nie mozna zaprzysiąc
    >kolejnych 3. A jesli orzeka bez 3 to robi to bezprawnie. I tak dalej...

    bełkot.

    > Problem jest polityczny. Pis ubił trybunał bo odzyskuje władze dla narodu, a
    trybunał jest obsadzony przez poprzedni uklad i miał władzę sparaliżować nową władze
    tak by szybko władze odzyskac.

    bełkot. PiS ubija TK bo chce rządzić bez kontroli sądów

    > Pis sie nie moze oczywiscie przyznac ze celowo ubił trybunał :) Dlatego pis nie
    odpusci do grudnia gdy rzeplinski odejdzie, a opozycja nie odpusci bo własciwie to
    jedyny powód do protestów.

    nie jedyny. Ale właśne przyznałeś, że łamią prawo i to świadomie

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?