  • Data: 2013-06-04 23:18:07
    Temat: Re: 230 V zamiast 220
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 4 czerwca 2013 22:59:29 UTC+2 użytkownik Jawi napisał:

    > I ma żonę i dzieci? Rodzinę czyli?
    >
    > Bo podejrzewam, że to singiel, to co się dziwić.
    >

    > --

    Ma dwu letniego synka z Portugalko Francuzką. W niczym to nie przeszkadza, wpuszczają
    małe dzieci do samolotów. Rodziny w polskim znaczeniu nie ma. Znaczy się ślubu
    kościelnego ani żadnego innego nie mają. Temat zszedł na kafelki. Ja uważam że lepiej
    kasę na kafelki przebalować. Dom i mieszkanie to takie miejsca że teoretycznie spędza
    się w nich średnio z 10-12 godzin dziennie. Z tego 8 w łóżku na powierzchni 1mx2m w
    stanie uniemożliwiającym napawanie się nowymi kafelkami. Budowanie domu żeby w nim
    mieszkać i kupowanie browaru żeby się napić piwa mają wspólny mianownik.