eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieA ja NTG o dzisiejszych trendach w komunikacji dla Adama › Re: A ja NTG o dzisiejszych trendach w komunikacji dla Adama
  • Data: 2014-04-17 19:36:08
    Temat: Re: A ja NTG o dzisiejszych trendach w komunikacji dla Adama
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 17 kwietnia 2014 19:25:39 UTC+2 użytkownik A_K napisał:

    > Etam mylisz sie, tobie tak napisali, a robia zupelnie cos innego ;->.

    To po co w ogole pisali? :-) Gdyby chcieli cos robic na boku to by robili
    bez pisania o tym. Ale sa uczciwi i pisza oficjalnie ze tresci sa skanowane
    po to zeby uzytkownikowi dostarczyc reklame bardziej dostosowana do jego
    preferencji. Nie widze w tym nic zlego - wolalbym zeby w telewizji skoro
    juz musza - wyswietlali mi w przerwach reklamy narzedzi, samochodow i
    nowych motocykli niz podpasek i kremow do higieny intymnej :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.