  • 61. Data: 2015-11-08 07:50:17
    Temat: Re: A w Krakowie...
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 7 listopada 2015 21:02:39 UTC+1 użytkownik Pete napisał:

    > Zapędziłeś się. Pożyczyć od kolegi może.
    Pewnie može. Ktoś kiedyś Twój portfel pożyczyć zechce np.
    Sam z pirackich programów korzystam czy czasami jakiś film z chomika obejrze ale nie
    lubie takiej obłudy jaką Adam promuje. Złodziei karać a sam kradnie, gęba pełna
    frazesów jak to Państwo przedsiębiorców gnębi a vat od paliwa żonki odlicza zapewne
    ale takie drobiazgi to tylko lewacy wyciągają;)
    No i pisanina jak to przedsiebiorcy zusy i usy placa a nie zauważa że pewnie kasjerka
    w Biedronce więcej tego zusu płaci jak on. A paliwo z vatem ta kasjerka tankuje w
    przeciwieństwie do księgowej Adama.
    I generalnie by mi to w wisiało gdyby nie gęba pełna frazesów. Obłudy nie lubię i
    tyle.

  • 62. Data: 2015-11-08 08:11:17
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Populistyczne gadanie na które się nie zalapuje, a dymu dalej od chuja.

  • 63. Data: 2015-11-08 08:15:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 7 listopada 2015 19:57:07 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:
> [...]

    zapewne wiecej jak Ty + Twoja żona

    > Jestes pewien? :-)

    Podaj ile Zusu za Siebie zapłaciłeś za pażdziernik a ja zerknę w w kwitek ile mi
    potrącili i porównamy.

  • 64. Data: 2015-11-08 08:20:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 8 listopada 2015 08:11:19 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Populistyczne gadanie na które się nie zalapuje, a dymu dalej od chuja.
    Ty tej Łodzi to masz luksus ale Adam kilka lat temu coś przeoczył i wybudował chatę w
    najbardziej zanieczyszczonym(powietrze) mieście w Polsce;)

  • 65. Data: 2015-11-08 08:45:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 8 listopada 2015 08:15:12 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Podaj ile Zusu za Siebie zapłaciłeś za pażdziernik a ja zerknę w w kwitek >ile mi
    potrącili i porównamy.

    Co do podatków które przedsiębiorcy takie duże płacą podobno- w piątek po tygodniu
    walki pożegnaliśmy się z naszą 9 letnią psiną.
    Przez ten tydzień na ratowanie tego psa wydałem więcej od tego ile Adam swoim
    pracownikom(zresztą chyba nie pracownikom bo bo na etacie ich nie ma tylko
    samozatrudnienie jak sam pisał)miesięcznie płaci. Zgadnie ktoś ile paragonow/na jaką
    kwotę przez ten czas mi wydali ci przedsiębiorcy co psa mi psa leczyli?

  • 66. Data: 2015-11-08 08:52:20
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

    W dniu 08-11-15 o 08:45, Kris pisze:

> [...]
    kwotę przez ten czas mi wydali ci przedsiębiorcy co psa mi psa leczyli?

    Ja to uważam, że Kris to bardzo mądry obywatel jest i tałażysz Miller
    byłby ,wiecie, z was dumny o tałażyszu Czekiszczaku nie wspominając.
    Tałażysz Zandberg wam ,wiecie, zaproponuje tekę ,wiecie, ministra.
    Potem ,wiecie, założycie obozy,wiecie, reedukacyjne.

    (i jak tu nie walić w mordę....?)

  • 67. Data: 2015-11-08 09:37:01
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Dupek Żołędas wrote:

    > Najlepiej nakazać palenie WYŁĄCZNIE łupinami orzecha sraka-taka
    > występującymi na kilku wyspach Oceanii.
    > Jak widać tresura w stosunku do niektórych jest skuteczna.

    Żebyś się nie zdziwił. Nie stanie się to z dnia na dzień,
    bo rewolucja by z tego wyszła i władza to wprowadzająca nie
    miałaby szans na reelekcję. Ale metodą małych kroków jak
    najbardziej: opłata węglowa, akcyza, podatek ekologiczny,
    podatek od popiołu i podatek od koloru czarnego. Władza bywa
    bardzo kreatywna w tej dziedzinie. Efekt będzie ten sam
    -- nikt nie zabroni ci palić węglem, ale sprawi, że ci się
    bardzo nie będzie chciało.

    Piotr Wyderski

  • 68. Data: 2015-11-08 09:54:36
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    Kris a czemu mam się ograniczyć do zusow tylko?
    ZUS to tylko kolejny podatek. Jako przedsiębiorca wytworzylem
    zysk i odprowadzilem w październiku do kasy państwa w sumie ponad
    40k pln podatków (ZUS, VAT, pit). A Ty ile?

    Wspolczuje odejścia psiny i teraz rozumiem czemuś taki
    rozdrazniony.
    pozdr.

    --
    Adam Sz

  • 69. Data: 2015-11-08 10:02:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Podatku od czarnego, koloru oczywiscie, za tej kadencji nie będzie. Za dużo
    lobbystow.

  • 70. Data: 2015-11-08 10:26:49
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

    W dniu 08-11-15 o 09:37, Piotr Wyderski pisze:

> [...]
    > bardzo kreatywna w tej dziedzinie. Efekt będzie ten sam
    > -- nikt nie zabroni ci palić węglem, ale sprawi, że ci się

    Prędzej czy później będzie się palić władzą i urzędnikami.
    Wszystko już było...