  • 1. Data: 2015-11-02 10:39:47
    Temat: barierka mocowana z boku
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    Przymierzam sie do zrobienia drewnianej balustrady schodow.
    W miare prosta konstrukcja, tralki o przekroju kwadratowym.

    Sprawa jest taka ze chcialbym przymocowac te tralki z boku stopni (i stropu), aby
    gorny bieg nie byl za waski. Dolnemu specjalnie to nie przeszkodzi.

    Pytanie - jak taka tralke montowac? Moze na dwie kotwy z naketka w zaglebieniu plus
    koreczek drewniany? Najposciej gdyby byly gotowe uchwyty do przytwierdzania z boku,
    ale takich nie widze - wszedzie tylko stopki na poziomej powierzchni.

    Stopnie jeszcze nie wykonczone, najprawdopodobniej bedzie to jakas plyta+wykladzina.

    --
    bajcik

  • 2. Data: 2015-11-02 11:07:34
    Temat: Re: barierka mocowana z boku
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Krzysztof Garus" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]

    >poziomej powierzchni.

    >Stopnie jeszcze nie wykonczone, najprawdopodobniej bedzie to jakas

    Sam produkujesz tralki? Bo jeśli nie to większość producentów oferuje
    montowane od góry jak i z boku.

  • 3. Data: 2015-11-02 11:49:23
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 2 listopada 2015 11:07:38 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
    > Sam produkujesz tralki? Bo jeśli nie to większość producentów oferuje
    > montowane od góry jak i z boku.

    U stolarza bym zamowil

    A co do producentow - chyba sie tym specjalnie nie chwala ;)

    --
    bajcik

  • 4. Data: 2015-11-02 16:48:54
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Krzysztof Garus" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    napisał:

    >U stolarza bym zamowil

    >A co do producentow - chyba sie tym specjalnie nie chwala ;)

    Pierwszy z brzegu
    http://www.umakow.pl/drewniany-slupek-bukbeech-d50mm
    -4xd12mm-v90c/d-72534-c-1709/

    Tylko mam wrażenie, ze tych chcesz mieć całość w drewnie? Jeśli tak, to
    chyba stolarz może wiedzieć najlepiej.