  • 1. Data: 2015-11-01 20:58:07
    Temat: Domykacz-amortyzator do drzwi wejściowych
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Widziałem w Hiszpanii taki patent montowany do drzwi, który w momencie
    przymknięcia drzwi tak na oko 3 cm przed zamknięciem powodował
    "złapanie" skrzydła i płynne domknięcie bez trzaskania.
    Niestety nie zrobiłem zdjęcia, ale tu jest coś trochę podobne:

    http://www.kreocen.pl/produkt/Amortyzator-drzwiowy-1
    000-50-N-1009-nikiel-18_1065_986752.html

    Czu ktoś z Kolegów mi podpowie, czy da się takie ustrojstwo u nas kupić
    i gdzie?
    Chodzi mi o to, żeby drzwi, jeżeli są otwarte mogły sobie być otwarte, a
    w momencie przymknięcia, żeby się zamknęły same bez trzaskania.
    W sklepach proponują mi samozamykacz, ale to NIE o to chodzi. Tamto
    urządzenie jest o wiele mniejsze i działa tylko w chwili, gdy skrzydło
    drzwi zbliża się do futryny.
    Jacek

  • 2. Data: 2015-11-01 22:33:12
    Temat: Re: Domykacz-amortyzator do drzwi wejściowych
    Od: marrgol <m...@a...invalid>

    On 2015-11-01 20:58, Jacek wrote:
    > http://www.kreocen.pl/produkt/Amortyzator-drzwiowy-1
    000-50-N-1009-nikiel-18_1065_986752.html

    Na zdjęciu jest "shutting device" firmy Tylö. Szukaj
    domykacza drzwi do sauny.

    --
    mrg