  • 1. Data: 2015-11-02 20:56:24
    Temat: Czym przykleić płytę meblową do ściany
    Od: wolim <n...@p...tu>

    Cześć.

    Polećcie, proszę, jakiś klej, którym mógłbym przykleić płytę meblową
    50x50 cm do ściany. Ale na tyle skutecznie, żeby potem można było do
    niej przykręcić wieszaki na kurtki. Przykręcenie na kołki
    płyty/wieszaków odpada, ze względu na brak możliwości podejścia z
    wiertarką (wąsko).

    Pomyślałem, żeby to na silikon przykleić, bo akurat mam pod ręką.
    Wytrzyma takie obciążenie?

    Pozdrawiam,
    MW

  • 2. Data: 2015-11-02 21:11:55
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Z silikonem taki problem ze jak nie wytrzyma to juz niczym nie da się przykleic z
    wyjątkiem silikonu. Uzyl bym kleju montazowego, tego co jak butapren smierdzi.
    Smarujesz płytę, przykladasz do ściany i przyciskasz, odrywasz, wypalasz fajkę,
    przyciskasz. Dla pewności z wieszaniem kapot poczekać do następnego dnia.

  • 3. Data: 2015-11-02 21:13:38
    Temat: Re: Czym przykleić płytę meblową do ściany
    Od: masti <g...@t...hell>

    wolim wrote:

> [...]
    > wiertarką (wąsko).
    >
    > Pomyślałem, żeby to na silikon przykleić, bo akurat mam pod ręką.

    pytanie jaka płyta i ściana
    bo jak płyta laminowana a ściana malowana to możę nie złapać dobrze
    płyty a ze ściany odejść z farbą.
    Ale jeśli już to jak Zenek pisze klejem montażowym

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2015-11-02 21:19:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 2 listopada 2015 20:56:28 UTC+1 użytkownik wolim napisał:
    >Przykręcenie na kołki
    > płyty/wieszaków odpada, ze względu na brak możliwości podejścia z
    > wiertarką (wąsko).

    https://www.google.pl/search?q=uchwyt+katowy+do+wier
    tarki&espv=2&biw=1280&bih=634&tbm=isch&tbo=u&source=
    univ&sa=X&ved=0CDMQsARqFQoTCIzW57HH8sgCFYKTLAodrHYHZ

  • 5. Data: 2015-11-02 23:51:41
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 02.11.2015 o 20:56, wolim pisze:
> [...]
    > wiertarką (wąsko).
    >
    > Pomyślałem, żeby to na silikon przykleić, bo akurat mam pod ręką.

    klejem do szyb samochodowych. 25zł z tubę. tylko jest jeden problem. czy
    ściana wytrzyma. bo że klej wytrzyma - nie musisz się martwić. "dechę"
    też przygotujesz do klejenia (wyczyścisz, umyjesz, osuszyssz) ale co ze
    ścianą? Musisz coś z nią zrobić aby obciążenia nie zatrzymały sie na
    farbie (emulsyjnej?) i aby farba z deską nie odpadła od ściany. może
    jakiś grunt? albo usuń jak najwięcej farby przed przyklejeniem i
    zagruntuj? ja kiedyś dobrze zagruntowałem scianę klejem polimerowym
    pomieszanym z denaturatem. znaczy taki "wodnisty" klej zrobiłem, zeby go
    ściana "piła". Tak się napiła że jak trzeba było usuwać zagruntowane
    fragmenty to tynk złaził wielkimi połaciami.
    reasumując: jak ściana wytrzyma, to klejenie nie przedstawia problemu

    ToMasz

  • 6. Data: 2015-11-03 08:18:38
    Od: Budyń <b...@r...pl>

> [...]
    > wiertarką (wąsko).
    >
    > Pomyślałem, żeby to na silikon przykleić, bo akurat mam pod ręką.

    zwykła niskorozpręzna pianka montażowa - tyle ze gesto a niegrubymi stużkami podac.

    b.