  • 1. Data: 2009-03-11 12:18:51
    Temat: ATAK PERMANENTNY
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Data: 11 marca 2009 13:17

    SWOŁOCZ. Wszelkiego autoramentu i kolorów atakuje mi kompy - straciłem dysk
    i dane - zdjęcia moich wnuczków - nie wszystkie miałem na papierze.
    To hanba tych sqrwieli, którzy wykształceni w informatyce (ja nie miałem
    takich możliwości) całą hurmą napadają na jednego - zwykłe to buractwo. Na
    dodatek w tej watasze są i kobiety.
    Przykre. Tym bardziej, że nie mogę im odpowiedzieć tym samym. Noblesse
    oblige.

  • 2. Data: 2009-03-11 12:47:41
    Temat: Re: ATAK PERMANENTNY
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Z pamiętnika internauty.
    Własność: 'Panslavista'
    Wpis z dnia 11-03-2009:

> [...]
    > dodatek w tej watasze są i kobiety.
    > Przykre. Tym bardziej, że nie mogę im odpowiedzieć tym samym. Noblesse

    Wynaleziono już jakiś czas temu takie okrągłe płytki o średnicy ok. 12cm.
    Można na nich zapisać dane, a potem odłożyć daleko od komputera.

    --
    TomaSz.

  • 3. Data: 2009-03-11 12:55:01
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

> [...]
    > dodatek w tej watasze są i kobiety.
    > Przykre. Tym bardziej, że nie mogę im odpowiedzieć tym samym. Noblesse

    Po takich doświadczeniach człowiek wyniszczany, nawet tylko ekonomicznie,
    nie będzie miał obiekcji czy nacisnąć język spustowy, choćby tam stał
    piętnastolatek czy piećdziesięciolatek, czerwona gnida, parch, czy
    kobieta...

  • 4. Data: 2009-03-11 13:01:10
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    enet.mail.op.pl
    użytkownik *TomaSz.* napisał(a):

    > Wynaleziono już jakiś czas temu takie okrągłe płytki o średnicy ok. 12cm.

    Dobrze ponad 20 lat temu. Zastosowanie w komputerach znalazły nieco później.
    BTW, nie wyciągaj trolla ze śmietnika.

    --
    Big Jack
    //////

  • 5. Data: 2009-03-11 13:09:21
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Z pamiętnika internauty.
    Własność: 'Big Jack'
    Wpis z dnia 11-03-2009:

    > BTW, nie wyciągaj trolla ze śmietnika.

    Wiosna idzie, niech trochę zaczerpnie świeżego powietrza.

    --
    TomaSz.

  • 6. Data: 2009-03-11 14:18:52
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

> [...]
    > nie będzie miał obiekcji czy nacisnąć język spustowy, choćby tam stał
    > piętnastolatek czy piećdziesięciolatek, czerwona gnida, parch, czy

    Zatem strzelisz sobie w łeb?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 7. Data: 2009-03-11 14:40:33
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "TomaSz." <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    >Z pamiętnika internauty.
    > Własność: 'Panslavista'

    Pff, panslavista i noblesse.

  • 8. Data: 2009-03-11 15:02:31
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Uzytkownik "Dy" <d...@m...com.pl> napisal w wiadomosci
    m.googlegroups.com...
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Widac, ze od ogladania pornografii nie tylko blona wszystko zarasta.

    Qt plebs obchodzi co Pan oglada.

  • 9. Data: 2009-03-11 15:20:38
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    wiadomości news:gp8hpi$7jp$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Zatem strzelisz sobie w łeb?

    Ja nie stoję przed wylotem.

  • 10. Data: 2009-03-11 15:24:01
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Wed, 11 Mar 2009 16:20:38 +0100, Panslavista napisał(a):

    > Ja nie stoję przed wylotem.

    Spoko, Panslav, to tylko rączka od Rainbowa, sprzątaj dalej bo cię znowu
    kobita obije
    ;o)

    T.