  • Data: 2017-04-13 07:32:08
    Temat: Re: Agrecol - Ślimaki
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.04.2017 23:22, mirzan pisze:

    > Granulki z firmy Bross, dwa razy większe, a ślimaki, jeśli nie zdążą zjeść,
    > to się o nie biją i też się pozabijają.

    Bardzo ekologiczny sposób walki ze ślimakami. Podoba mi się. Słyszałem
    o podobnie ekologicznym rad sposobie: napuszczeniu na te oślizgłe ślimaki
    ślimaków winniczków. Winniczki są zbrojne - opancerzone i z rogami ("ślimak,
    ślimak, wystaw rogi...") - i w ślimaczych starciach dobrze sobie radzą. Ponoć.
    A ślimak winniczek już taki obrzydliwy nie jest. Wręcz przeciwnie.