  • 11. Data: 2022-10-27 05:16:30
    Temat: Re: Akumulator jako źródło zasilania.
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 27 października 2022 o 01:12:33 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):

    > 90Ah X 12 ~ 1kWh
    >
    > Jedna pralka ma potrzebę na jedno pranie ok 2kWh.

    Tak min 3 krotnie mniej

  • 12. Data: 2022-10-27 07:37:48
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 27.10.2022 01:11, LordBluzg(R)?? wrote:
    > Jedna pralka ma potrzebę na jedno pranie ok 2kWh.

    2kW w pralce to ma grzałka, a silnik elektryczny do 400W przy wirowaniu
    1200 obr/min.

    Ale standardowe pranie "codzienne 40" - czyt. 01:20h w 40C i 800obr/min
    odwirowanie to zużycie 0,52kWh.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 13. Data: 2022-10-27 10:15:54
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Ty jednak debil jesteś. Pralkę jak ma się dwie taryfy to normalny włącza w drugiej.

    No to z innej beczki. 1kWh kosztuje obecnie 0,7zł i jest to JEDEN cykl
    tego akumulatora.

    Zadanie z matematyki:

    Ile cykli wytrzyma ten akumulator nim zdechnie, zakładając, że powinien
    wytrzymać 1000cykli przez całe swoje życie, gdzie 1000 cykli to cena
    700zł za energię jeśli energię do jego naładowania pozyskamy ZA DARMO.

    Podaj cenę akumulatora :)

    Link do ceny 1kWh
    https://www.rachuneo.pl/cena-pradu#cena-pradu-lodz

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 14. Data: 2022-10-27 12:05:26
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 27 October 2022 at 10:16:40 UTC+2, LordBluzg(R)?? wrote:

> [...]
    > wytrzymać 1000cykli przez całe swoje życie, gdzie 1000 cykli to cena
    > 700zł za energię jeśli energię do jego naładowania pozyskamy ZA DARMO.

    Zadzwoniłem do Melona
    i on poleca swoje bakterie

    Dane techniczne baterii Powerwall

    Zdolność magazynowania energii
    13,5 kWh
    100% stanu rozładowania
    90% wydajności w obie strony
    Power
    Szczytowa 7 kW / ciągła 5 kW
    Szybkie przejście na zasilanie rezerwowe
    Czysta fala sinusoidalna
    Wymiary i waga
    Dł. x szer. x gł.
    45,3 cala x 29,6 cala x 5,75 cala
    1150 mm x 753 mm x 147 mm
    251,3 funta / 114 kg

    Between $12,000 and $16,500
    Add on installation costs, and a Powerwall generally ranges in price between $12,000
    and $16,500 for a full system installation (before incentives and taxes). That number
    includes the battery, an inverter, various other equipment costs, and estimated
    installation costs.
    Tesla Powerwall Cost: A Complete Review of Tesla's Battery | Energ...
    news.energysage.com/tesla-powerwall-battery-complete
    -review/
    news.energysage.com/tesla-powerwall-battery-complete
    -review/
    Czy ta odpowiedź była pomocna?
    Inne zapytania
    How much does a Tesla Powerwall cost?
    A Tesla Powerwall will cost between $11,500 - $64,500, depending on the amount of
    Powerwalls you'd like installed. Generally, most homes will require a minimum of 2 -
    4 days of power autonomy in the event of a prolonged blackout, which depending on
    your electricity consumption, will require around 1 - 2 Tesla Powerwalls.

    I za niecałe 60.000 zł masz już 13,5 kWh na ścianie

    Dlatego napisałem, że tylko elektryk to jedyna mobilna bakteria na kółkach.

    Ładujesz w mieście, przywozisz i używasz na kempingu off-grid.

    A za 60.000 zl juz kupisz używanego elektryka 20-30-50 kWh

  • 15. Data: 2022-10-27 12:47:37
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 27 października 2022 o 10:16:40 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):

> [...]
    > wytrzymać 1000cykli przez całe swoje życie, gdzie 1000 cykli to cena
    > 700zł za energię jeśli energię do jego naładowania pozyskamy ZA DARMO.

    Znowu debilu i oszuście i pijaku, bo każdy oszust to pijak, kłamiesz. Akumulator jako
    kupiłem według dokumentacji przy rozładowywaniu 80% ma minimum dwa tysiące cykli i
    zostaje mu 80% pojemności. Przy rozladowywaniu do 50% 4-6 tysięcy cykli. Jak pracuje
    jako buforowy to 12-20 lat w zależności od producenta. I tez wtedy zostaje mu 80%
    pojemności. Dlatego jest idea żeby pracował w łagodnych warunkach a on odpłaci za to
    kilkunastoma latami pracy.

  • 16. Data: 2022-10-27 12:58:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 27 października 2022 o 12:05:28 UTC+2 m...@g...com napisał(a):

> [...]
    >
    > Ładujesz w mieście, przywozisz i używasz na kempingu off-grid.
    >
    > A za 60.000 zl juz kupisz używanego elektryka 20-30-50 kWh
    Zadzwoniłeś telefonem z dwoch puszek po paście od butów i sznurka do kolego swego z
    łóżka sąsiedniego Melona niejakiego. I on ci zaproponował jak zawsze że na wylocie ma
    dla ciebie nową porcję E.coli do wylizania.

  • 17. Data: 2022-10-27 13:13:20
    Od: a a <m...@g...com>

    #pogadajecmidojajec

  • 18. Data: 2022-10-27 18:00:57
    Od: MiSter <U...@w...pl>

> [...]
    łóżka sąsiedniego Melona niejakiego. I on ci zaproponował jak zawsze że na wylocie ma
    dla ciebie nową porcję E.coli do wylizania.

    Możecie dyskutować merytorycznie, a nie obrzucać się błotem?
    Co ta odpowiedz wnosi w temat?
    Kiedyś tutaj był wysoki merytoryczny poziom, teraz nie powiem co.... Nie
    mam nic konstruktywnego do powiedzenia, to się nie odzywam - tyle. EOT.

  • 19. Data: 2022-10-27 18:15:49
    Od: a a <m...@g...com>

    To nie jest żadna grupa merytoryczna.
    Akumulatory to grupa inżynieria
    i aby komukolwiek coś oferować na niebezpieczne napięcie 230V
    trzeba miec uprawnienia SEP i nadac znak bezpieczenstwa B produktu.

    Kuchnia to obowiązkowa różnicówka, a aku, ladowarka, przetwornica, timery, wszystko
    odłacza różnicówkę, gdyż następuje galwaniczna separacja od sieci.

    No i to oferowanie taryfy nocnej weekendowej, czyli na 2 dni, oznacza, że to fake
    reklamowy,
    aby sprzedac stare, niepotrzebne akumy, których nie wolno używac w domu, bo są
    litowe.

    A nikt bunkra budować nie będzie.

    To dlatego Melon sprzedaje swoje Powerwalle, ale do montażu na zewnątrz budynku, w
    cieplym klimacie,
    bo jak się zapalą, rozerwią, to caly dom sie nie spali, bo ogień wyrzuci na zewnątrz
    budynku.

    Ale najtanszy i najbezpieczniejszy jest samocchód elektryczny o pojemności
    akumulatorów 30-50-100 kWh
    bo to mobilny aku i można ladować mieście, a uzywać na wsi.

    A cena używanego elektryka jest mniejsza od Powerwalla Tesli - 60.000 zl

    A elektrykiem można jeździć i można zasilać dom prądem.

    I tylko takie rozwiązanie ma sens i się zwraca po 2 latach./

  • 20. Data: 2022-10-27 18:20:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 27 października 2022 o 18:01:01 UTC+2 MiSter napisał(a):

> [...]
    > Kiedyś tutaj był wysoki merytoryczny poziom, teraz nie powiem co.... Nie
    > mam nic konstruktywnego do powiedzenia, to się nie odzywam - tyle. EOT.
    Spierdalaj debilu który nie widzi kto zaczyna.