  • Data: 2020-02-13 22:53:11
    Temat: Re: Altanka na ROD
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    > Przypominam że to altanka na ROD, w której nie będę raczej zimą więc ten styropian
    to opcja. Chodzi mi bardziej o to czy taka wylana płyta da radę.

    Odnoszę wrażenie, że czegoś nie zrozumiałeś. To nie chodzi o to, czy Ty
    będziesz tam zimę mieszkał.To chodzi o to, że mróz tam będzie zimą pracował.
    Niestety, w naszym klimacie konieczne jest wylanie choć "babek" pod słupy
    nośne. Można dać taką wylewkę jak proponujesz, ale będzie ryzyko, że będzie
    domek pękał. A i tak nie nie wiem, z czego go chcesz budować.W domku
    drewnianym da się położyć belki (ramę) betonowe czy stalowe o na czym
    stawiać. Ale ja nie biorę odpowiedzialności za takie budowanie- choć
    widywałem takowe.
    pozdro. abomito