  • Data: 2020-02-23 11:55:46
    Temat: Re: Altanka na ROD
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    >No właśnie altankę, a nie namiot.
    https://ibb.co/2dBnXBm
    https://ibb.co/71Q5g18
    https://ibb.co/HNpQ83p

    Ławy/fundamenty? Wg mnie ławofundamenty
    27cm od dna wykopu do poziomu okolicznego gruntu
    Dokładnie na szerość i głębokość szpadla.
    Fotki z dzisiaj, w poniedziałek tam zawita grucha z betonem a do piątku mury będą
    stały.
    To nie pod altankę. Zaprzyjażniony deweloper tam 2 kondygnacyjnego bližniaka buduje.
    Obok 3 kolejne będą niedługo.
    Jak na zdjęciach widać buduje niezgodnie z tym co w kuratorach piszą. Ale ja myślę że
    wbrew pozorom te domy kilku pokoleniom posłużą. Takie niepopularne myślenie?