eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieArgumenty Użytkownika na poziomy zbiornik buforowy c.w.u do pieca 2f › Re: Argumenty Użytkownika na poziomy zbiornik buforowy c.w.u do pieca 2f
  • Data: 2020-04-05 13:02:10
    Temat: Re: Argumenty Użytkownika na poziomy zbiornik buforowy c.w.u do pieca 2f
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-04-05 o 12:49, Kris pisze:
    > Nie rozmydlaj tematu.
    > Walnąłeś głupotę każdemu się zdarza.
    > Napisałem wcześniej i powtórzę teraz:
    > Mam kocioł Termet ecocondens Plus gold 20kW i zasobnik 150l
    > Poziomy. Na kotle mam ustawione temperaturę ciepłej wody użytkowej 50 stopni
    Celsjusza.
    > Potrzebujesz jeszcze jakieś dane?

    Z wężownicą typu podkowa (taki jak wskazał Marek) czy dwupłaszczowy, bo
    to jest ogromna różnica?

    Marek napisał bardzo niezrozumiale i nie wiadomo jak chciał wykorzystać
    ten zasobnik. Teraz, kiedy w końcu wyjaśnił o co mu chodzi to robisz się
    wielce przemądrzały i się przypierdalasz, nie wiadomo o co.

    Przyjąłem, że chce go podłączyć do kotła gazowego. Tego typu zbiorniki
    nieważne czy podłączone normalnie czyli z wykorzystaniem wężownicy, czy
    też jako zasobnik warstwowy to zły pomysł.