  • 21. Data: 2021-08-29 20:54:45
    Temat: Re: Australia maluje dachy na biało przed nadchodzącym latem
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 29.08.2021 o 18:02, Kris pisze:
    > niedziela, 29 sierpnia 2021 o 17:57:29 UTC+2 ddddddddddddd napisał(a):
    > ?
    >
    > Tak od lat już czytam tu Twoja twórczość i wychodzi mi że winisz za Swoje
    niepowodzenia wszystkich tylko nie Siebie.

    jasne, socjalizm najlepszy na wszystko

    > Biznes Twój w Polsce nie wypalił winne zusy i usy s nie Ty.
    > Milionowy kredyt winny bank a nie Ty.
    > Przeniosles się za Baltyk i powtorka tam źle szukasz dalej.

    nigdzie nie napisałem, że biznes w Polsce nie wypalił, ani nie winiłem
    banków za kredyty. Nigdy też nie powiedziałem że mi tu za bałtykiem źle
    - znacznie lepiej niż w Polsce. Co nie zmienia faktu, że widzę co nam
    szykują socjaliści - korporacje są promowane, małe firmy niszczone.
    Jak nie masz ambicji i pracujesz w korpo, to na pewno ci się to podoba

  • 22. Data: 2021-08-29 21:08:30
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-08-29 o 20:54, ddddddddddddd pisze:

> [...]
    > nam szykują socjaliści - korporacje są promowane, małe firmy niszczone.
    > Jak nie masz ambicji i pracujesz w korpo, to na pewno ci się to podoba

    Ale co Ty możesz wiedzieć? ;)

    Jak się sprzeciwisz kriskowi lub zenusiowi próbując prostować wymyślone
    przez nich kłamstwa to będą za Tobą latali po grupach dyskusyjnych i
    będą Cię obszczekiwali wymyślając co raz to nowsze wersje swoich
    kłamstw. To już taka natura tych dwóch pajaców grupowych. Najprostsza
    metoda walki z tymi idiotami to pisać co się o nich myśli, ale nie
    wdawać się w żadne dyskusje i się nie tłumaczyć, totalnie ignorować. W
    przeciwnym razie "ściągną Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem".

  • 23. Data: 2021-08-29 21:53:53
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 29 sierpnia 2021 o 20:06:55 UTC+2 Kris napisał(a):

    > Przepraszam.
    > Albo źle zacytowałem albo google psikusa zrobił.
    > Do ddddddd to miało być.
    >
    > .
    Ok. Nie ma sprawy.

  • 24. Data: 2021-08-29 21:55:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 29 sierpnia 2021 o 21:08:34 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

> [...]
    > przeciwnym razie "ściągną Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem".
    Znowu użyszkodnik autobiografia wszystkich czestujesz.

  • 25. Data: 2021-08-29 21:59:36
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 29.08.2021 o 20:08, Uzytkownik pisze:

> [...]
    > wdawać się w żadne dyskusje i się nie tłumaczyć, totalnie ignorować. W
    > przeciwnym razie "ściągną Cię do swojego poziomu i pokonają

    sposób wypowiedzi Krisa przypomina mi wypowiedź jakiegoś gościa, który
    umieścił wpis, że on to dla pracodawcy wypracował 9000 miesięcznie, a
    płaci mu tylko 3000, więc gdzie moje 6000! Ot, ludzie którzy nigdy nie
    próbowali prowadzenia działalności najlepiej się na tym znają (w
    internetach...)

  • 26. Data: 2021-08-29 22:00:35
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    > zacytowałeś prawie dobrze :-)
    > DDD źle cytował Kogutka, odpowiedziłeś na jego post wyciniająć część
    > odpowiedzi DDD.

    ja nie cytuję źle kogutka, to on nie potrafi skonfigurować czytnika, a
    ja nie mam zamiaru za niego tego poprawiać

  • 27. Data: 2021-08-29 22:01:38
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 29.08.2021 o 19:12, Kris pisze:

> [...]
    > Milionowy kredyt winny bank a nie Ty.
    > Przeniosles się za Baltyk i powtorka tam źle szukasz dalej.

    masz jakiś kompleks, że musisz trzy razy taką samą odpowiedź wklejać?

  • 28. Data: 2021-08-29 22:20:18
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-08-29 o 22:01, ddddddddddddd pisze:

    > masz jakiś kompleks, że musisz trzy razy taką samą odpowiedź wklejać?

    Raczej ma echolalię i  z całą pewnością jeszcze wiele razy to samo
    będzie powtarzał.

  • 29. Data: 2021-08-29 22:25:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 29 sierpnia 2021 o 22:00:36 UTC+2 ddddddddddddd napisał(a):

    > ja nie cytuję źle kogutka, to on nie potrafi skonfigurować czytnika, a
    > ja nie mam zamiaru za niego tego poprawiać
    Jak gówno nie umie pływać to mówi że woda za rzadka. Czytnik Googla skonfigurowało
    google. Mam wyjebane na to że inni używają prehistorycznych narzędzi.

  • 30. Data: 2021-08-29 22:28:35
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 29 sierpnia 2021 o 22:20:20 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

    > Raczej ma echolalię i z całą pewnością jeszcze wiele razy to samo
    > będzie powtarzał.
    Chociaż ma coś co się specjalnie nazywa. Ty użyszkodnik jesteś zwyczajnie głupi.