  • Data: 2015-03-19 20:53:57
    Temat: Re: Automatyka w domu na sterowniku Beckhoff
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-03-19 o 10:14, Budyń pisze:
    > :-)
    > Kto ci to kupi gdy bedzie oparte na "amatoskim" komputerku -musi byc drogie zeby
    klient był spełniony :-) Chociaz gdyby to zapakowac w drogie pudełko to kto wie,
    hehehe

    Czy ja gdzieś napisałem, że będę sprzedawał tanio? :)

    > A tak powazniej - co z tych systemach robi cene? Sam sterownik czy okolicznosci w
    postaci czujek itp?

    Elementy wykonawcze. Sterownik to najmniejszy koszt.
    Jeżeli chcesz za 2 tys. zrobić cały system tj. sterownik z elementami
    wykonawczymi to ja wchodzę w taki interes.
    Jeżeli zaś masz na myśli wykonanie samego sterownika z wyświetlaczem bez
    choćby przekaźników to szukaj naiwnych, bo za taką kasę to ja mam
    fabryczne, małe PLC z panelem operatorskim, a za 3-5 tys. to złożysz
    system na używanych, przemysłowych PLC.