    From: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Balkon - ociepleni, hodroizolacja.
    Date: Fri, 15 May 2009 13:05:42 +0200

    "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > Za niecały miesiąc wkracza ekipa od ocieplenia i elewacji aby robić swoje.
    > Za nim zaczną ocieplać koniecznie muszę zrobić balkon.
    > Balkon jest nieduży ale pod częścią balkonu jest wykusz z salonu z
    > parteru. Tak, że płyta balkonu stanowi strop salonu :/
    > Docelowo w przyszłości na balkonie będzie gres.
    > Na całość izolacji wylewki i gres jest 12cm.
    >
    > W tej chwili jest surowa płyta. Troszkę beton podniszczony i trzeba by
    > najpierw zrobić jakąś szlichte uzupełniającą żeby wyrównać powierzchnie.
    >
    > - Z czego to zrobic?

> [...]

    Witam,
    Ja bym zrobił to gotowym systemem, np. www.schlueter-systems.com
    Na beton styrodur, na to mata oddzielająca a na nią płytki.
    Bez wylewki. Konieczne dokładne uszczelnienia między oknem a podłożem! Ważne
    również są listwy kapinosowe. Schluter jest bardzo drogi, ale pewnie można
    znaleźć coś podobnego, alternatywnego.
    Zamiast papy termozgrzewalnej czy folii - izolacja typu ciężkiego w płynie
    (dwuskładnik).

    --
    Bartek