    From: "Jan Koval" <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Bateria umywalkowa
    Date: Fri, 6 Sep 2013 07:24:45 +0200

    Użytkownik "reader001" <no_spam@please> napisał w wiadomości
    news:5228a02e$0$1456$65785112@news.neostrada.pl...
    > Witam serdecznie,
    >
    > Problem dotyczy baterii, która wygląda podobnie do tej poniżej:
    > http://p.alejka.pl/i2/p_new/21/12/blanco-vitis-chrom
    _0_b.jpg

> [...]
    > ten dekielek na spodzie baterii, który dociska tą wylewkę i przykręcając
    > baterię ponownie do zlewu ale przez to wylewka ma minimalne luzy góra-dół.
    > Nie wiem czy tak można gdyż wówczas istnieje ryzyko, że woda będzie się
    > dodstawać pomiędzy te białe plastikowe uszczelki a wylewkę.
    > Czy smaruje się czymś te plastikowe uszczelki po których trze wylewka? Co
    > jeśli smar nie rozwiąze problemów?
    > Wylewka dośyć ciężko chodzi od momentu zakupu, przez co ruszając ją w prawo
    > i lewo powodujemy z czasem odkręcenie baterii od umywalki.

    Jakość zależy od ceny. Podkreślam: wygląda mi to na tanie dziadowstwo
    w którym problem obracającej się wylewki może być małym problemem.
    Ale mogę się mylić co do ceny i jakości. Chociaż co mam sądzić o jakości to
    przeczytalem wyżej.
    Niestety większa cena nie gwarantuje większej jakości. Sam też kupuje coś podobnego.

    Meritum. Białe plastikowe uszczelki to nie uszczelki. W środku, po rozebraniu
    (okręceniu dolnej części)
    powinny być jeszcze dwa czarne o-ringi czy jak się to zwie. To białe, które nie jest
    widoczne na zdjęciu
    to tylko coś by się dwa metale nie tarły o siebie.Niczym się nie smaruje.

    Jeżeli jest przykręcona tak jak większość czyli pręt, gumka, blaszka, nakrętka to się
    nie odkręci
    (chociaż moja miała tendencje do dość dużego luzowania). A jak będzie to trzeba
    przykręcić z całem mocy.
    Plastik powinien się wyrobić i wytrzeć.

    Możesz spróbować rozkręcić i posmarować ale chyba lepiej podziękować i oddać do
    sklepu niż naprawiać czy ulepszać coś nowego.
    Ja nigdy nie smarowałem.

    J.