  • 11. Data: 2022-07-17 15:05:29
    Temat: Re: Będzie izolacja, będą lampy.
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 17/07/2022 14:39, Cavallino wrote:
    > chciał uniknąć pytający.
    > Jako go rozumiem, mam tak gniazdka zrobione w garażu.

    Gniazda co to ciągłę udary mechaniczne. Lampy przymocowane od 10 lat w
    ten sposób i nic.

  • 12. Data: 2022-07-17 15:41:59
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 17-07-2022 o 15:05, heby pisze:

    > Gniazda co to ciągłę udary mechaniczne.

    No tak, wiem że lampy to mniejszy problem.
    Ale wiatr też potrafi nimi szarpać.

  • 13. Data: 2022-07-18 00:19:06
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2022-07-17 o 14:07, yabba pisze:

    > Są puszki do dociepleń:
    >
    > https://budujemydom.pl/instalacje/instalacje-elektry
    czne/a/22514-mocowanie-urzadzen-elektrycznych-na-ele
    wacji-budynku-docieplonego-styropianem

    > https://www.szook.pl/111337/kopos-puszka-nt-do-ociep
    len/

    > Albo kombinowanie z długimi kołkami przechodzącymi przez styropian aż do
    > muru.
    > https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3894479.html

    A widzisz :)

    Szukałem Kopos MDZ, tylko o tym nie wiedziałem ;)

    https://www.kopos.pl/pol/nowe-produkty/10555-plyta-m
    ontazowa-mdz-xl-300kb-do-docieplen

    Wielkie dzięki za rozwiązanie problemu :D

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 14. Data: 2022-07-21 12:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

    > Dokładnie, sam na to niestety za późno wpadłem jak już miałem
    > zrobioną elewację i musiałem się męczyć z długimi kołkami czy
    > kotwami które dla małej lampki ściennej to jak strzelanie do
    > wróbla z armaty.

    Ale przeciez lampa czy kamera to nie jest jakis wielki ciezar.
    Dlaczego zatem nie mocować na kołki slimakowe, przeznaczone do montazu
    na styropianie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo

  • 15. Data: 2022-07-21 13:25:27
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-07-21 o 12:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

    > Ale przeciez lampa czy kamera to nie jest jakis wielki ciezar.
    > Dlaczego zatem nie mocować na kołki slimakowe, przeznaczone do montazu
    > na styropianie?

    Może normalnie wystarczą ale u mnie wieje, wieje to mało powiedziane, u
    mnie bywa halny i to taki że w nocy słyszę huk i potworny hałas ławki
    ciągniętej po betonowym tarasie, a to okazało sie że wiatr zakrytą
    płachtą i związaną taśmami ciężką ławkę ogrodową 'wyprowadził' z tarasu
    i zrzucił ze skarpy :(

    --
    Janusz

  • 16. Data: 2022-07-21 13:28:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 21 lipca 2022 o 12:59:54 UTC+2 Budzik napisał(a):
    > .
    > Ale przeciez lampa czy kamera to nie jest jakis wielki ciezar.
    > Dlaczego zatem nie mocować na kołki slimakowe, przeznaczone do montazu
    > na styropianie?

    Jak to Zenek kiedyś pisal- Polak jak się nie zmęczy, nie narobi w robocie to myśli że
    robota źle zrobiona.
    Są jak piszesz dedykowane do styropianu ślimaki i do lamp, kamer a nawet czegoś
    większego nic innego nie potrzeba.

  • 17. Data: 2022-07-21 17:37:11
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 21 lipca 2022 o 13:28:25 UTC+2 Kris napisał(a):
> [...]
    że robota źle zrobiona.
    > Są jak piszesz dedykowane do styropianu ślimaki i do lamp, kamer a nawet czegoś
    Po raz kolejny przeszedłem do historii.

  • 18. Data: 2022-07-21 20:49:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 21 lipca 2022 o 17:37:12 UTC+2 4...@g...com napisał(a):

    > Po raz kolejny przeszedłem do historii.

    Póki żyjesz na pomnik nie licz

  • 19. Data: 2022-07-21 22:15:41
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 21 lipca 2022 o 20:49:18 UTC+2 Kris napisał(a):

    > Póki żyjesz na pomnik nie licz
    Jak zniknie internet ze swoimi zasobami to tak. Ale oprócz tego jeden egzemplarz
    mojej książki jest w bibliotece USA. Kopie dwóch filmów w których robię za statyste
    też są zarchiwizowane. W polskim urzędzie patentowym w dwóch biuletynach występuje z
    imienia i nazwiska. Byłem nieśmiertelny jak miałem 30 lat. A ty co osiągnąłeś?

  • 20. Data: 2022-07-22 09:13:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 21 lipca 2022 o 22:15:42 UTC+2 4...@g...com napisał(a):

> [...]
    imienia i nazwiska. Byłem nieśmiertelny jak miałem 30 lat. A ty co osiągnąłeś?

    Nie ma sie cym chwalic mosci jenerale.
    Jo! Czterdzieści setków baranów porwołem, Dwadzieścia setków baranów zjadłem, w tym
    ctery śmierdzące i zyje.
    I dobze!