  • Data: 2017-10-14 00:17:04
    Temat: Re: "Bez sąsiada się nie wybudujesz."
    Od: gobo <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej,
    Problem dotyczy tylko tych miejsc, gdzie nie ma planu zagospodarowania
    przestrzennego. Jesli plan jest i przewidziana jest w nim zabudowa
    mieszkalna jednorodzinna, to mozna tam postawic dom bez sasiadow itp.
    Ja wlasnie koncze budowe na takim zadupiu i moj dom stoi otoczony 2
    pustymi dzialkami, ale w MPZP jest wyznaczony konkretny rodzaj zabudowy
    ze spora iloscia obostrzen (kolor elewacji, azurowosc ogrodzenia, spad
    dachu, powierzchnia biologicznie czynna itp). Swoja droga dziwi mnie
    fakt, ze sa miejca bez MPZP. Rozumiem duze miasta - problemy, sprzeciwy
    itp, ale zadupia, puste pola itp jest akurat planem latwo objac.
    Piotr