  • Data: 2017-10-09 22:48:47
    Temat: Re: "Bez sąsiada się nie wybudujesz."
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 9 października 2017 18:22:14 UTC+2 użytkownik nadir napisał:

    > Ale ten co się "nigdzie" wybudował będzie protestował, z czasem trzeba
    > go będzie wywłaszczyć, a to wszytko czas i pieniądze.

    Własność prywatna to najważniejsza rzecz. Niech sobie protestuje - byle
    zgodnie z prawem.

    > Na razie to działa w drugą stronę.
    > Kilkanaście kilometrów ode mnie, w pewnej wiosce facet kupił zabudowania
    > po PGRze, no i zaczął z powrotem, jak to było ćwierć wieku temu, hodować
    > świnie. Z tym, że między czasie na wieś sprowadziło się dużo miastowych,
    > ziemia była tania to się pobudowali, i teraz im te chlewnie
    > przeszkadzają, głównie smród, ale nie tylko. No i zaczęły się protesty,
    > nasyłanie inspektoratów różnej maści, i facet zamiast prowadzić biznes
    > musi się bujać ze wszystkimi.

    Jedni i drudzy zdawali sobie sprawę co ich może czekać więc niech się
    teraz droczą - nic w tym złego nie widzę. Od tego płacimy podatki żeby
    z sądów móc korzystać :-)

    > A w tym roku w najbliższej ode mnie wsi zaczęły się też protesty
    > mieszkańców, bo firma z branży TLS, która kupiła zabudowania po dworcu
    > kolejowym jakieś 2-3 lata temu, chce teraz wybudować magazyny.
    > No i znowu "napływowym" przeszkadza, że przez środek wsi tiry będą
    > jeździć, a oni sobie ostoję chcieli zrobić, tylko jakoś im do tej pory
    > jedna z bardziej ruchliwych magistrali kolejowych w Polsce, z bocznicami
    > włącznie, nie przeszkadzały. Zdążyli już zapomnieć z jakiego powodu
    > działki tanio kupili.

    To też nie jest argument za tym, żeby zakazywać budowy domu na własnej
    działce :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.