  • Data: 2009-09-16 19:53:35
    Temat: Re: Brama uchylna - zużycie prądu siłownika
    Od: "Mirek" <m...@a...zakodowany.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > urządzeniach? Chcę wiedzieć czy wartości wskazywane u mnie to norma czy
    > też
    > anomalia.

    Pobór "prądu" przez moj napęd bramy garażowej - standardowy FAAC D600 -
    zmierzony miernikiem poboru energii z allegro.

    czuwanie - pobór 8 Watów
    otwieranie 90 Watów - 20 sek
    świecenie żarówki 50 Watów - 4 min

    czuwanie - pobór miesięczny : 5,7 kWh = 2,85 zł
    otwieranie dzienne ( 1 cykl rano 1 cykl wieczorem ) - 0,46 kWh
    miesięcznie = 23 gr ( sam silnik - 3 gr, zarówka 20 gr)

    całkowity koszt miesięczny : 3,08 zł - mniej niż 2 puszki coli

    rocznie : 36,96 zł

    koszt kWh do obliczeń - 0,5 zł

    Pozdrawiam Mirek