  • 81. Data: 2023-09-03 16:34:02
    Temat: Re: Brandlujecie się bzdurami a prąd staniał
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 3 września 2023 o 15:26:54 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
    > Sat, 2 Sep 2023 23:46:58 -0700 (PDT), w
    > <d...@g...com>, Kris
    społeczeństwo do tego przekonać

    > Byli, ale młodzież przychodziła z własnej woli "dać się indokrynować".

    Tak samo jak ludziska przychodzą na pikniku 500/700 plus
    To samo pranie mózgu tylko opcja polityczna inna
    > Kiełbasek za darmo nie dawali.
    Cavallini wyzej fajnie to ujął:
    Jeśli gdziekolwiek pojawia się gębą polityka to nic dobrego z tego nie wyniknie.

  • 82. Data: 2023-09-03 18:08:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 3 września 2023 o 13:53:54 UTC+2 Cavallino napisał(a):
    > ?
    > Wystarczy że wszyscy z dużego biznesu wiedzą, iż gorzej niż za pisiej
    > zarazy już nie będą mieli.

    Ci z wielkiego biznesu to albo kręcą lody z PiSem albo jak do koryta się nie dostali
    to uciekli podatkowo na Cypr czy inne kajmany.
    > I nikt inny, który sam zarabia na swoją wypłatę, też nie.
    >
    > Ale od tego, do "stania za kimś", a w domyśle sterowania nim jak
    > Kaczyński Morawieckim czy Szydło, albo Rydzyk Kaczyńskim, bardzo daleka
    > droga......

    Ty na prawdę wierzysz że gdyby dzisiejsza opozycja się do władzy dostała to coś
    zmienią?
    Przecież przez kilkanaście już chyba lat od koryta odcięci byli to najpierw muszą
    się odkuć, sponsorów pospłacać itp.

  • 83. Data: 2023-09-03 18:40:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 3 września 2023 o 15:31:53 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
    > Sat, 2 Sep 2023 15:13:49 -0700 (PDT), w
    > <d...@g...com>, Zenek Kapelinder

    sobie to wyobrażasz. Dwa razy byłem w komisji wyborczej i wiem ze nie ma mozliwosci
    sfałszowania bo musiało by to być przeprowadzone w komisjach
    > Kretynowi z lasacją mózgu wydaje się, że to inni uśmiechają się kretyńsko :DD
    > Matołuszka kolega Putler już odciął od ropy czy dalej doi i razem z Arabami
    > doją Polaków? :D
    Często podwojenie kretyńsko się usmiechasz.

  • 84. Data: 2023-09-03 19:10:32
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-09-03 o 15:28, r...@k...pl pisze:

    > No to podaj kto płaci, a nie takie insynuacje jak z pisowskiej kurwizji.

    Niemcy i Putin?

  • 85. Data: 2023-09-03 19:39:05
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 3 Sep 2023 07:34:02 -0700 (PDT), w
    <7bde7b04-8ce9-441d-b7ac-9120afc31ffen@googlegroups.
    com>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

    lokalne społeczeństwo do tego przekonać

    > Tak samo jak ludziska przychodzą na pikniku 500/700 plus

    Bredzisz. Na te pikniki przychodzą po darmowe kiełbaski, a nie posłuchać
    różnych mlaskaczy. Sam bym poszedł :)

  • 86. Data: 2023-09-03 19:39:37
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 3 Sep 2023 09:40:08 -0700 (PDT), w
    <f149f7f6-3289-4790-991e-69178ce7a52fn@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Często podwojenie kretyńsko się usmiechasz.

    A po polsku, demencjuszu?

  • 87. Data: 2023-09-03 19:40:36
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 3 Sep 2023 09:08:27 -0700 (PDT), w
    <b8094649-5149-43d7-a6c4-6d55456cdcfcn@googlegroups.
    com>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

    > Ty na prawdę wierzysz że gdyby dzisiejsza opozycja się do władzy dostała to coś
    zmienią?

    Wątpię, by kradli więcej i bardziej bezczelnie. To w zasadzie niemożliwe.

  • 88. Data: 2023-09-03 19:41:14
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 3 Sep 2023 19:10:32 +0200, w <ud2ef4$8rp$1$cef@news.chmurka.net>, cef
    <c...@i...pl> napisał(-a):

    > Niemcy i Putin?

    To pytanie?

  • 89. Data: 2023-09-03 19:49:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 3 września 2023 o 19:41:58 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
    > Sun, 3 Sep 2023 09:08:27 -0700 (PDT), w
    > <b...@g...com>, Kris
    > Wątpię,
    Pożyjemy zobaczymy
    >by kradli więcej i bardziej bezczelnie. To w zasadzie niemożliwe.
    Pisałem wyżej.
    Mają ku temu super podstawy
    "Za PiSu też tak robili" plus MUSZĄ dzisiejszych sponsorów spłacić i zwyczajnie się
    odkuć po ostatnich latach bycia poza korytem

  • 90. Data: 2023-09-03 19:51:26
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    lokalne społeczeństwo do tego przekonać

    > Bredzisz. Na te pikniki przychodzą po darmowe kiełbaski, a nie posłuchać
    Po co więc na Campus politycy przylezli?
    Ps
    Na indoktrynację kościelna też ludziska dobrowolnie po kościołach i innych radiach
    Maryja łazą