  • 11. Data: 2022-11-12 23:22:04
    Temat: Re: Branża budowlana wygasza budowę nowych mieszkan
    Od: a a <m...@g...com>

    On Saturday, 12 November 2022 at 22:58:27 UTC+1, 4...@g...com wrote:
> [...]
    black-weeks-w-poznaniu-oszczedz-nawet-169-tys-zl.htm
    że w Polsce brakuje jakiejś ogromnej ilości mieszkań. Czy w sytuacji dużego niedoboru
    towaru jakikolwiek sprzedawca obniża ceny?

    > Reklama była na onanecie. Warszawa Żerań nowe osiedle 8900 metr kwadratowy. A niżej
    bonus 130 tysięcy.
    > https://nieruchomosci.interia.pl/newsy/mieszkaniowe-
    black-weeks-33-lokale-w-okazyjnej-ofercie-promocyjne
    j.html
    ---8900 metrów kwadratowych
    to chyba całe osiedle chcesz kupić

  • 12. Data: 2022-11-13 11:38:40
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 12 Nov 2022 13:58:25 -0800 (PST), w
    <ca3605c5-e690-4841-b598-c018cfe1a4can@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    bonus 130 tysięcy.
    > https://nieruchomosci.interia.pl/newsy/mieszkaniowe-
    black-weeks-33-lokale-w-okazyjnej-ofercie-promocyjne

    Jesteś uznanym kłamczuchem, więc bez linka możesz sobie twierdzić, że i po
    890zł/m2 :D

  • 13. Data: 2022-11-13 14:02:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 13 listopada 2022 o 11:38:57 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):
> [...]
    j.html
    > Jesteś uznanym kłamczuchem, więc bez linka możesz sobie twierdzić, że i po
    Ci co kłamią mają w tym jakoś cel. Jaki ja mogę mieć cel?

  • 14. Data: 2022-11-13 14:38:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

> [...]
    j.html
    > Jesteś uznanym kłamczuchem, więc bez linka możesz sobie twierdzić, że i po
    https://tpc.googlesyndication.com/simgad/32143340000
    27614877/downsize_200k_v1?sqp=4sqPyQSLAUKIAQgAEhQNzc
    zMPhUAAABAHQAAAAAlAAAAABgAIgoNAACAPxUAAIA_Kk8IWhABHQ
    AAtEIgASgBMAY4A0CAwtcvSABQAFgAYFpwAngAgAEAiAEAkAEAnQ
    EAAIA_oAEAqAEAsAGAreIEuAH___________8BxQEtsp0-Mg8I2A
    QQugIYASABLQAAAD8&rs=AOga4qlQQY9ZXfh-25JHx1FY4g4LWt7
    JnQ

  • 15. Data: 2022-11-17 12:07:20
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 13 Nov 2022 05:02:58 -0800 (PST), w
    <03d264c1-ce2e-4ac2-ace3-8dc85fcee759n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    black-weeks-33-lokale-w-okazyjnej-ofercie-promocyjne
    j.html
    > Ci co kłamią mają w tym jakoś cel. Jaki ja mogę mieć cel?

    Normalny. Próbujesz sobie wmówić, że nie chorujesz na mitomanię lub zaburzenia
    urojeniowe.

  • 16. Data: 2022-11-17 13:15:18
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 17 listopada 2022 o 12:09:42 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):
> [...]
    j.html
    > Normalny. Próbujesz sobie wmówić, że nie chorujesz na mitomanię lub zaburzenia
    Ci też są mitomanami?
    https://www.money.pl/gospodarka/deweloperzy-scigaja-
    sie-w-promocjach-zeby-zlowic-klientow-rabaty-siegaja
    -100-tys-zl-6834314591492800a.html
    A wykres z linku niżej zrobili mitomani z GUSu?
    https://www.google.com/search?q=wy%C5%BCe+demografic
    zne+w+polsce&client=tablet-android-lenovo-rvo3&prmd=
    insv&sxsrf=ALiCzsZoUc6yD2cA9UtHOBuhzujrkHsjoQ:166868
    7047751&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjprePVl
    7X7AhXPo4sKHb7YAKkQ_AUoAXoECAEQAQ&biw=1334&bih=800&d
    pr=1.5#imgrc=44Bk2uBet0zRSM
    Nie zawsze większość ma rację.