  • Data: 2019-01-10 19:45:46
    Temat: Re: Budowa domku - kierownicy robót
    Od: "Twardy" <x...@x...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Twardy wrote:
> [...]
    /.../

    > Zlecasz prace np. Wod-Kan, CO (sanitarne) danemu fachowcowi do
    > wykonania. Po wykonaniu musi Ci wystawić protokol odbioru tych prac
    > potwierdzony, odebrany przez osobe ktora posiada uprawnienia
    > budowlane w danych kierunku, w tym przypadku upr. sanitarne (dolacza
    > je do protokolu). Wlasnie ta osoba ktora dokonala odbioru tego scisle
    > wydzielonego odcinka prac nazywa sie Kierownikiem robót.

    Zeby bylo jasne, to wykonawca wystawia taki protokol, jesli nie posiada
    takich uprawnien, to poszuka takiego czlowieka, ktory dokona takiego wpsiu
    (kierownik robot) - czyli Ty nikogo nie zatrudniasz, a odbirasz protokoly i
    kopie uprawnien poszczegolnych kierownikow robot. Aby tez bylo jasne to bez
    tych protokolow nie dokonasz odbioru budowy i nie dostanisz pozwolenia na
    uzytkowanie.

    --
    Pozdr.
    T.