  • Data: 2016-02-05 20:20:21
    Temat: Re: Budowa malego domku na plycie fundamentowej
    Od: hmk <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 5 lutego 2016 08:23:21 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > wada jest jedna: poniewaz ma małą akumulacyjnosc cieplną latem potrafi sie
    przegrzac. Trzeba tego pilnowac, wietrzyc nocą, w upalny dzien nie otwierac okien.
    > W tym nowym bedzie GWC, okna są w cieniu to powinno by dużo lepiej.
    >
    > poniewaz to drewniak bedzie trudniejszy w odsprzedazy, ludzie sie kierują modą. Ale
    z kolei gdyby podatek katastralny wszedł to mozna go wycenic mniej. Wada/zaleta :)

    > duzo miejsca na poddaszu sie tam marnuje - trzeba tam chociaz graciarnie zrobic.
    >
    > Ale ogóleniej: uwazam ze solary będą taniały wiec budynek powinien miec dach
    ustawiony mniej wiecej na południe z katem 30-45st. To da w przyszlosci mozliwosci
    energetyczne.

    > dobre rozwiazanie (ale daj styropian, welna nic nie daje extra a jest droższa)

    > ja nie jestem jakims fanatykiem budowania drewnianego. To równorzędne rozwiązanie.
    A ja wole prace w drewnie niż w pustakach. Do pustaków musialbym kogos nając.
    > Zaletami jest szybkosc, czy cena to nie wiem - ale wyslij twoj projekt do kilku
    drewnianych firm to dostaniesz oferte cenową. Porównasz z murowanym.
    > Gdybys mial takie oferty to daj znaka, poczytamy i złosliwie skomentujemy :-)
    >

    > b.

    O kształcie dachu decydują staroświeccy architekci - dusza artyści i ich domena MPZP.
    O kształcie dachu winna decydować analiza energetyczna obiektu. Dalej konstruktorzy.
    Trochę architekci mogą doradzić swoim artyzmem. Brakuje jakiegoś zawodu do
    projektowania i wytwarzania budynków. Nie budowania budynków lecz produkcji. Tak jak
    aut, samolotów itd.