    From: "Prawusek" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Bulgotanie w zlewie
    Date: Sun, 31 Jan 2010 23:18:25 +0100

    "Ewa" <e...@p...onet.pl> wrote in message
    news:hk4qlu$87t$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Witam, mieszkam w 19 piętrowym bloku,i jestem po remoncie mieszkania. W
    > kuchni mam przeniesiony zlew i niestety teraz mam problem ,ponieważ gdy
    ktoś
    > spuszcza wodę z góry u mnie słychać dosyć głośno bulgotanie w zlewie
    łącznie
    > z przykrym zapachem ze zlewu. Zlew jest podłączony do pionu kanalizacji
    rurą
    > 50 ok.3m długości zakręconą trzema kolankami. Proszę o poradę czy można
    > jakoś zaradzić i zlikwidować ten problem. W pionie jest w porządku bo
> [...]

    Od góry nie ma drożności instalacji - brak bądź utrudniony kontakt z
    atmosferą - podczas spuszczania wody następuje zassanie wody z twojej gałęzi
    i wtedy otwarcie syfonu i smród z kanalizacji - czyli dostęp do atmosfery
    kanalizacja uzyskuje przez twój zlew. Prócz smrodu może być niebezpieczne
    przeniknięcie gazów grożących wybuchem.