  • 1. Data: 2010-01-31 20:38:56
    Temat: Bulgotanie w zlewie
    Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl>

    Witam, mieszkam w 19 piętrowym bloku,i jestem po remoncie mieszkania. W
    kuchni mam przeniesiony zlew i niestety teraz mam problem ,ponieważ gdy ktoś
    spuszcza wodę z góry u mnie słychać dosyć głośno bulgotanie w zlewie łącznie
    z przykrym zapachem ze zlewu. Zlew jest podłączony do pionu kanalizacji rurą
    50 ok.3m długości zakręconą trzema kolankami. Proszę o poradę czy można
    jakoś zaradzić i zlikwidować ten problem. W pionie jest w porządku bo
    wezwałam hydraulików i spręzyną 10m przepychali kanalizację, myślałam że to
    pomoże ale niestety nic nie zmieniło.
    Będę wdzięczna za porady bo jest to dosyć uciążliwe.
    Ewa

  • 2. Data: 2010-01-31 21:17:31
    Temat: Re: Bulgotanie w zlewie
    Od: "maincoon" <k...@t...pl>

> [...]
    > myślałam że to pomoże ale niestety nic nie zmieniło.
    > Będę wdzięczna za porady bo jest to dosyć uciążliwe.

    Na dachu odpowietrzenie pionu nie zamarzło?

  • 3. Data: 2010-01-31 22:18:25
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Ewa" <e...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > pomoże ale niestety nic nie zmieniło.
    > Będę wdzięczna za porady bo jest to dosyć uciążliwe.

    Od góry nie ma drożności instalacji - brak bądź utrudniony kontakt z
    atmosferą - podczas spuszczania wody następuje zassanie wody z twojej gałęzi
    i wtedy otwarcie syfonu i smród z kanalizacji - czyli dostęp do atmosfery
    kanalizacja uzyskuje przez twój zlew. Prócz smrodu może być niebezpieczne
    przeniknięcie gazów grożących wybuchem.

  • 4. Data: 2010-02-01 10:12:54
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Ewa napisał(a):
    > pionie jest w porządku bo wezwałam hydraulików i spręzyną
    > 10m przepychali kanalizację, myślałam że to pomoże ale
    > niestety nic nie zmieniło.
    To co to za hydraulicy, że nie zorientowali sie że jest
    problem nie z zatkaną instalacją tylko z jej odpowietrzeniem?

    Często bywa też tak, że u Ciebie może być problem.
    Długa wąska rura kanalizacyjna do zlewu, na pewno ma fi 50 a
    nie 32? Może ona napełniać sie też cała wodą i zasysać wodę
    z syfonu. Tak teoretyzuję.
    > Będę wdzięczna za porady bo jest to dosyć uciążliwe.
    Jakiś zarządca tam jest?
    Zgłosić mu problem najlepiej na piśmie, z sugestią że
    instalacja jest źle odpowietrzana.
    --
    Krzysiek

  • 5. Data: 2010-02-01 10:28:13
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Krzysztof 45" <m...@v...pl> wrote in message

    POTRZEBNA EKIPA DO ODŚNIEŻENIA DACHU I WYWIETRZNIKÓW.

  • 6. Data: 2010-02-01 11:59:18
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    > Na dachu odpowietrzenie pionu nie zamarzło?

    Raczej zasypało.
    Zawsze tak było, czy tylko zimą?
    W takim wieżowcu, to drobniejsze błędy projektowe i wykonawcze mogą
    doprowadzić do takich efektów, nawet jak wywiewka jest drożna.

    ________MAT_______

  • 7. Data: 2010-02-01 17:25:21
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 31 Jan 2010 21:38:56 +0100, Ewa napisał(a):

> [...]
    > jakoś zaradzić i zlikwidować ten problem. W pionie jest w porządku bo
    > wezwałam hydraulików i spręzyną 10m przepychali kanalizację, myślałam że to

    Przede wszystkim - trzeba sprawdzić odpowietrzenie piony na dachu, bo to
    może świadczyć o tym,że na samej górze pion jest zatkany.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 8. Data: 2010-02-02 16:24:43
    Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ewa" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > myślałam że to pomoże ale niestety nic nie zmieniło.
    > Będę wdzięczna za porady bo jest to dosyć uciążliwe.

    Serdecznie dziekuję za wszelkie sugestie i porady , prawdopodobnie pomoże
    sprawdzenie i odpowietrzenie instalacji
    Ewa

  • 9. Data: 2010-02-02 17:43:03
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Ewa napisał(a):
    > Serdecznie dziekuję za wszelkie sugestie i porady ,
    > prawdopodobnie pomoże sprawdzenie i odpowietrzenie
    > instalacji
    To w sytuacji gdy problem Twój okaże sie długoterminowy.

    W specyficznych sytuacjach i możliwościach technicznych
    można Twoją instalacje kanalizacyjną do zlewozmywaka
    przedłużyć i zakończyć napowietrzaczem.
    Efekt będzie taki, że łatwiej powietrze dostanie sie do
    instalacji przez napowietrzacz, niż przez syfon w
    zlewozmywaku. On działa tylko w jedną stronę, więc na
    zewnątrz przez niego nic sie nie wydostanie.
    Gdyby nie pomógł. to można zastosować dwie szt.

    Na ostatnim rysunku, masz mniej więcej pogląd jak by to
    mogło wyglądać.
    http://42.pl/u/26vj

    Powodzenia
    --