  • 1. Data: 2010-01-31 12:06:58
    Temat: Legalett
    Od: "Marek" <b...@o...pl>

    Witam,

    Dom postawiłem na fundamencie grzewczym firmy Legalett. Przymierzam się do
    budowy kominka, który - w założeniach - ma być wyposażony w wymiennik ciepła
    umożliwiający dogrzewanie fundanentu ciepłem z kominka. Stoję przed
    dylematem, czy montować ten wymiennik, czy bezpowrotnie z tego zrezygnować.
    W związku z różnymi informacjami na temat efektów akustycznych tego
    wymiennika chciałbym prosić szanownych Grupowiczów, którzy mają
    doświadczenia z tym urządzeniem, żeby podzielili się wrażeniami. Pytania,
    zasadniczo, mam dwa:
    1. Czy faktycznie to urządzenie tak bardzo hałasuje w czasie pracy?
    2. Czy ten wymiennik w istotny sposób dogrzewa fundament?

    Będę wdzięczny za Państwa opinie na ten temat.

    Pozdrawiam
    Marek