  • 1. Data: 2010-01-30 18:48:04
    Temat: Zlewozmywak Alveus
    Od: Reseller <r...@o...pl>

    Witam,
    szukam zlewozmywaka, znalazłem taki który odpowiada mi kształtem -
    Alveus Line 60 Len. Znam fakturę Franke Len. Czy ktoś zna zlewozmywaki
    Alveus i mógłby podzielić się opinią na jego temat i spróbować porównać
    fakturę len Alveusa do Franke?

    -
    Reseller

  • 2. Data: 2010-01-31 21:59:49
    Temat: Re: Zlewozmywak Alveus
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    W dniu 2010-01-30 19:48, Reseller pisze:
> [...]
    > Alveus Line 60 Len. Znam fakturę Franke Len. Czy ktoś zna zlewozmywaki
    > Alveus i mógłby podzielić się opinią na jego temat i spróbować porównać

    Używam czarnego Alveusa Cubo (z algranitu) od miesiąca - podoba mi się
    wizualnie i od strony praktycznej: nie zostają zacieki, palce się nie
    odbijają. Widzę, że ten twój model jest stalowy, więc na temat faktury a
    już szczególnie w porównaniu do Franke się nie wypowiem.

    Taka uwaga na marginesie: gdyby ktoś się decydował na czarnego Alveusa,
    radzę zwrócić uwagę na możliwość dobrania baterii pasującej kolorem.
    Jest sporo baterii zlewozmywakowych jednouchwytowych koloru "czarnego",
    które tak naprawdę są czarne z jaśniejszymi kropkami. Jednolicie czarne
    (a taki jest ten zlew) da się znaleźć, ale są dosyć drogie. W Ikei są
    jeszcze też czarne baterie, ale w takich dość nietypowych kształtach.

    --
    Jacek Midura