    From: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Zlewozmywak Alveus
    Date: Sun, 31 Jan 2010 22:59:49 +0100

    W dniu 2010-01-30 19:48, Reseller pisze:
    > Witam,
    > szukam zlewozmywaka, znalazłem taki który odpowiada mi kształtem -
    > Alveus Line 60 Len. Znam fakturę Franke Len. Czy ktoś zna zlewozmywaki
    > Alveus i mógłby podzielić się opinią na jego temat i spróbować porównać
    > fakturę len Alveusa do Franke?

    Używam czarnego Alveusa Cubo (z algranitu) od miesiąca - podoba mi się
    wizualnie i od strony praktycznej: nie zostają zacieki, palce się nie
    odbijają. Widzę, że ten twój model jest stalowy, więc na temat faktury a
    już szczególnie w porównaniu do Franke się nie wypowiem.

    Taka uwaga na marginesie: gdyby ktoś się decydował na czarnego Alveusa,
    radzę zwrócić uwagę na możliwość dobrania baterii pasującej kolorem.
    Jest sporo baterii zlewozmywakowych jednouchwytowych koloru "czarnego",
    które tak naprawdę są czarne z jaśniejszymi kropkami. Jednolicie czarne
    (a taki jest ten zlew) da się znaleźć, ale są dosyć drogie. W Ikei są
    jeszcze też czarne baterie, ale w takich dość nietypowych kształtach.

    --
    Jacek Midura