    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Byłem za uniowstąpieniem, a teraz zaczynam żałować
    Date: Mon, 15 Jun 2009 21:02:31 +0200

    J23 wrote:
    > Świadectwa energetyczne mogę przeboleć, ale od żarówek wara.
    > Jaki jest sens stosować świetlówkę np. na klatce schodowej gdzie
    > tylko przechodzę
    > i światło tam się świeci góra 30 sek. Przez ten czas świeci słabszym
    > światłem, a na rozruch
    > zużywa dużo więcej enegi niż w trakcie normalnej pracy. Do tego
    > problemy przy wyłącznikach
    > schodowych z żarnikiem. A może o to chodzi żeby na korytarzach i na
    > klatkach sch.
    > światło się ciągle paliło? Nie wiem, co wtedy z tą emisją CO2 czy nie
    > wyjdzie większa.

    to zamontuj oprawy halogenowe...

    > Poza tym .....
    > Jak patrzę jak zamykają nasze zakłady pracy m.in. stocznie i robią z
    > Polski skansen.
    > To zaczynam żałować że tu pobudowałem dom. Jak tak dalej pójdzie to
    > Polska będzie
    > krajem emerytów i rencistów bo reszta spierniczy na zachód. No ale
    > wtedy to juz chyba
    > tych rent i emerytur nie będzie

    tja na pewno od tych stoczni to będziesz w pizdu emerytury, neirentowne
    zakłady przejadają włąsnei twoje pieniądze. Dziekuj uni że wymusza to czego
    nasi władcy przez 20 lat bali sie uczynić.

    patrz wszytskie huty sa sprywatyzowane i nie ma z nimi problemu. Porblemy są
    tylko z tym syfem co został w gestii państwa.