    From: "kogutek" <k...@v...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Byłem za uniowstąpieniem, a teraz zaczynam żałować
    Date: Tue, 16 Jun 2009 12:01:28 +0200
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    > Świadectwa energetyczne mogę przeboleć, ale od żarówek wara.
    > Jaki jest sens stosować  świetlówkę np. na klatce schodowej gdzie tylko
    > przechodzę
    > i światło tam się świeci góra 30 sek. Przez ten czas świeci słabszym
    > światłem, a na rozruch
    > zużywa dużo więcej enegi niż w trakcie normalnej pracy. Do tego problemy
    > przy wyłącznikach
    > schodowych z żarnikiem. A może o to chodzi żeby na korytarzach i na klatkach
    > sch.
    > światło się ciągle paliło? Nie wiem, co wtedy z tą emisją CO2 czy nie
> [...]
    Sam się załatwiłeś a nie jakaś UE. Zbudowałeś dom, zrobiłeś się nie mobilny. jak
    byś go chciał sprzedać, pod warunkiem że kupca znajdziesz, to stracisz. Domem
    skróciłeś sobie również smycze. Musisz być posłuszny bo jak nie to znajdą sposób
    żeby ci go odebrać zgodnie z prawem. Rządzący przepieprzyli przez 20 lat całą
    Polskę. Od jakiegoś czasu zaczyna im brakować pieniędzy na wszystko. Dlatego
    nowe fotoradary, nowe mandaty, większa akcyza. Tylko patrzeć jak sobie przypomną
    o podatku katastralnym. Muszą coś zrobić bo zostaje im albo pożyczyć gdzieś
    pieniądze, tylko że chyba nikt im już nic nie chce pożyczyć. Albo dodrukować
    pieniędzy, na to UE się nie zgodzi. Było budować dom? Ktoś niedawno wynajął 100
    metrowe mieszkanie w przedwojennej kamienicy. 8 zł z metra czynszu płaci.
    Właściciel zadowolony bo pustych mieszkań w Łodzi stoi bardzo dużo. On też bo
    mieszkanie bardzo ładne. Wszystko co w nim zrobił to pomalował. Sam się
    uziemiłeś a teraz jęczysz.