    From: "Mustafa" <M...@B...xx>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Byłem za uniowstąpieniem, a teraz zaczynam żałować
    Date: Tue, 16 Jun 2009 22:40:32 +0200

    > to sie da leczyć, może jeszcze masz szansę.

    Głupi jesteś czy udajesz głupiego ?
    Polacy są jedną z najciężej pracujących nacji - i co z tego ?
    Co dwie kadencje przychodzą ci sami żydowcy złodzieje, tworzą nowe partie bo
    stare się kompromitują i sprzedają co się da.
    A że mają TV, gazety i i radio to robiom ludziom wode z mózgu.
    Buzek - kończył z 3% poparcia jak doprowadził kraj do riuny - teraz ulubiony
    polityk niektórych TV.
    Kwaśniewski (ciekawe czemu nosi inne nazwisko niż ojciec ubek) - biedny aż
    piszczy wg zeznać ze skarbówki a żona inwestuje miliony i wszystko jest ok.
    Piskorski - uczciwie zarabiał 10 tys miesięcznie - skąd go było stać na 3
    mln wydane na lasy w zachodniopomorskiem ?
    Michnik - aż w sądzie walczył o przywrócenie dobrego imienia swojego
    ubeckiego ojca - Arona Szechtera (a czemu masowo zmieniali nazwiska po
    śmierci stalina ???)
    Geremek - bandyta co omal nie zabił człowieka jest w mediach robiony na
    bohatera i nawet udawali że pogrzeb jest katolicki a rabin to tylko od picu.

    BTW - jak to się stało że stocznię kupuje firma z izraela ?? oczywiście
    przypadkiem......