    From: Jacek <k...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.misc.budowanie
    Subject: Re: [CROSS] Czym skleić plastikowy króciec chłodnicy
    Date: Sat, 22 Sep 2018 12:40:46 +0200

    W dniu 22.09.2018 o 12:08, adam pisze:
    > Cieknie tam, gdzie ten króciec łączy się z plastikowym boczkiem
    > chłodnicy. Nie cieknie spod węża, to wyeliminowałem.
    >
    > Google wyrzucają distal, poxipol, ale distal nie jest elastyczny.
    > Poxipol jest elastyczny, ale jest różnie, jednym pomógł, innym nie.
    Zacznij od sprawdzenia, co to za plastik jest.
    Czy po podgrzaniu mięknie, czy nie mięknie. Jak mięknie, to lepiej
    będzie pospawać. Zrobi to każdy majster od zderzaków.
    Jak nie mięknie, to spawanie odpada i trzeba kleić.
    Samo klejenie może nie wystarczyć. To znaczy wystarczy, ale za
    miesiąc-dwa-pięć rozcieknie się znowu.
    Ja kiedyś kleiłem podobne połączenie w ten sposób, że w obu klejonych
    elementach nawierciłem szereg otworków i oba elementy "zeszyłem" ze sobą
    cienkim drutem. Dopiero na to dałem klej i to wytrzymało dłużej, niż
    całe auto.
    Nie sugeruj się nazwami klejów, a rodzajem żywicy.
    Do tego typu połączenia ja bym dał epoksyd.
    Jacek